به روز رسانی اخطارهای ترافیکی در منطقه ۴

۱۹م آذر ،

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ گفت: به همت اداره ترافیک ناحیه ۴، در راستای یک طرح ضربتی علایم ترافیکی در محدوده خیابان سراج نصب شد.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طی بازدید از محور خیابان سراج در محدوده ناحیه ۴ تمامی علایم راهنمایی و رانندگی موجود در طول مسیر مرمت و تعویض شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح علایم راهنمایی و رانندگی خیابان شهید والاییان حد فاصل دلاوران تا فرجام مرمت شدند و کمبود قارچی های جدا کننده میانی و علایم ابتدایی قارچی ها در سطح این خیابان نصب شد.

میرزایی تصریح کرد: به منظور ارتقای ایمنی معابر، اداره فنی و ترافیک ناحیه ۶ اقدام به نصب ۱۸ استوانه ترافیکی در اطراف جانپناه ایمنی در خیابان شهید زهدی، تقاطع خیابان های حسینی و ملکی کرد، که پیش بینی می گردد با نصب این علایم میزان تصادفات در این معابر کاهش یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ تاکید کرد: به منظور هدایت آب های سطحی، اداره فنی و ترافیک ناحیه ۳ اقدام به تخریب نهر قدیمی در کوچه عبدی حد فاصل خیابان پناهی نیا و مکران جنوبی و بارگیری خاک و نخاله به خارج شهر کرد که در این راستا ۳۸۵ متر کانیو احداث شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ساماندهی انهار در سطح ناحیه ۷، اداره فنی و ترافیک این ناحیه اقدام به کفکشی و شیب بندی مناسب نهر در ضلع عربی و شرقی خیابان شهید والاییان حد فاصل ۳۰ متری اول و بلوار دلاوران کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.