به زودی تلویزیون ۶۰ اینچی اپل در راه بازار

۱۷فروردین۱۳، مهر- یک تحلیلگر اعلام کرده است که تلویزیون ۶۰ اینچی اپل اواخر سال جاری به قیمت ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار به فروش می رسد.

برایان واتیت از تاپکا کپیتال مارکتس اظهار داشت که تلویزیون اپل که از آن با عنوان iTV یاد می گردد دارای ابعاد ۶۰ اینچی است اما این احتمال وجود دارد که نسخه های ۵۰ و ۵۵ اینچی آن نیز ارائه شود.

براساس اظهارات این تحلیلگر، اپل یک iRing نیز در کنار این تلویزین عرضه می کند که دور انگشت مخاطب تلویزیون چون یک حلقه قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد که صفحه تلویزیون را با آن کنترل کند.

جدا از این موارد، این تلویزیون همراه یک دستگاه ۹٫۷ اینچی به نام مینی iTV است که هم اندازه یک آی پد با اندازه کامل است که این دو می توانند ویدئوها و تصاویر را به صورت وایرلس برای هم ارسال کنند. این طرح شبیه همان شیوه ای است که شرکتهای تلویزیونی کابلی و ماهواره ای انجام می دهد.

وایت اظهار داشت که گزارش وی براساس جمع آوری اطلاعاتی است که در دیدار با شرکتهای چینی و تایوانی که نمی خواهند نامشان فاش شود به دست آمده است، این شرکت اجزای بخشهای اپل را تأمین می کنند.

اپل هرگز دربارهٔ محصولات آینده خود پیش از معرفی اظهار نظر نمی کند، اما استیو جابز رئیس فقید اپل به شرح حال نویس خود گفته بود که می خواهد تلویزیون بسازد و راه ارائه نوآوری های آن را نیز در ذهن دارد.

این درحالی است که سال قبل نیز گزارشهای مختلفی مبنی بر احتمال معرفی یک دستگاه تلویزیون اپل در سال ۲۰۱۲ انتشار یافته بود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.