به زودی جلسات نقد و بررسی آثار موبایلی برگزار می گردد

۲۵م آذر ،

دبیر جشنواره در کارگاه دانشگاه علوم اقتصادی:

فرجاد خوشبین ، در بخش آغازین کارگاه “عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه” از برپایی جلسات نقد و بررسی فیلم ها و عکس های موبایلی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ این کارگاه با حضور فرجاد خوشبین دبیر جشنواره ، مهرداد اسکویی دبیر بخش فیلم و حمید خانی دبیر اجرایی جشنواره و مدیران بخش های مختلف آن برگزار شد ، و طی آن دانشجویان و اعضا کانون های فرهنگی هنری دانشگاه علوم اقتصادی با بخش های جشنواره فیلم و عکس، تکنیک های فیلم سازی با موبایل، ویژگی های کاربردی تلفن همراه به عنوان یک رسانه و تازه ترین دستاورد های موبایل آشنا شدند.
در بخش اول این کارگاه دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با خیر مقدم به دانشجویان و تشکر از مسئولان دانشگاه علوم اقتصادی که در برپایی  کارگاه نهایت همکاری را داشته اند گفت: مطابق اهداف آموزشی که جشنواره در کارگاه های آموزشی دنبال می کند، تا کنون ۵ کارگاه را برگزار کرده ایم و برگزاری ۱۵ کارگاه دیگر را تا پیش از آغاز فصل امتحانات در دانشگاه های سراسر کشور در برنامه داریم.
خوشبین با اشاره به برنامه های دیگری که جشنواره برای ارتباط هرچه بیشتر با دانشگاه های کشور دارد گفت: در نظر داریم پس از برگزاری جشنواره، برای آشنایی بیشتر دانشجویان با فیلم ها و عکس های خلق شده با تلفن همراه، جلسات نقد و بررسی آثار را برگزار کنیم تا در زمینه ی استفاده از موبایل فرهنگسازی کنیم و شرایط شرکت گسترده در دوره های آتی جشنواره را فراهم آوریم.
وی در پایان با اشاره به نقش مرکز توسعه ی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در برگزاری این جشنواره از حمایت همه جانبه ی شرکت سامسونگ و مشارکت فعال این شرکت در این فعالیت فرهنگی گسترده تشکر کرد.
لازم به ذکر است؛ کارگاه مهرداد اسکویی با شور و نشاط دانشجویان علاقه مند به هنر فیلمسازی در دو بخش برگزار و تا ساعتی پس از پایان جلسه با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان در کارگاه ادامه یافت.
گفتنی است؛ در این روز سه دانشجوی دانشگاه علوم اقتصادی نیز به عنوان برگزیدگان مسابقه پیامکی از سوی شرکت سامسونگ گوشی تلفن همراه هدیه گرفتند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.