به زودی طرح برخورد با کافی شاپ‌ ها اجرا می شود

در سال جاری یک مرحله بازدید جدی از کافی‌شاپ‌های پایتخت توسط پلیس اماکن انجام گرفت و در روزهای آتی نیز طرح نظارت و کنترل کافی‌شاپ‌ها از سوی پلیس اماکن اجرایی و به تخلفات آنان رسیدگی خواهد شد.
خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اجرایی‌شدن مرحله سوم از طرح بزرگ برخورد با مالخران و فروشندگان اموال مسروقه گفت: طرح برخورد با مالخران در حوزه فروشندگان لوازم صوتی خودرو اجرایی می‌شود که در این راستا ۹۰۰ واحد متخلف شناسایی شده‌ است.

سردار حسین ساجدی‌نیا صبح یکشنبه در حاشیه آغاز سومین مرحله از طرح برخورد با مالخران و فروشندگان اموال مسروقه گفت: پلیس تهران بزرگ در سومین مرحله از طرح برخورد با مالخران و خریداران اموال مسروقه، با افرادی که اقدام به خرید اموال مسروقه در حوزه لوازم صوتی خودرو کردند، برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ واحد صنفی در حوزه لوازم صوتی که عمدتا اقدام به نصب این لوازم نیز می‌کنند، شناسایی شده‌اند گفت: متاسفانه برخی از مالخران در این صنف نفوذ کرده و چهره این واحد صنفی را مکدر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امیدوار هستیم با اجرایی‌شدن این طرح ضمن شناسایی حوزه فعالیت مالخران نظارتی نیز در این صنف داشته باشیم گفت: امیدواریم با عملیات گسترده صبح یکشنبه ضمن شناسایی خریداران و فروشندگان لوازم مسروقه صوتی، نسبت به ساماندهی،‌ نظارت و کنترل این صنف از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام کنیم.

برخورد با مالخران در صنوف لاستیک‌فروشان، باطری‌فروشان و رینگ‌فروشی‌ها به زودی

ساجدی‌نیا در ادامه با بیان اینکه طرح برخورد با مالخران و فروشندگان اموال مسروقه همچنان ادامه دارد، گفت: در روزهای آتی طرح گسترده برخورد با مالخران در صنوف لاستیک‌فروشان، باطری‌فروشان و رینگ‌فروشی‌ها اجرایی می‌شود و شناسایی‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ مجددا به شهروندان توصیه کرد از خرید لوازم دست دوم خودداری کرده و در صورت خرید لوازم دست‌دوم حتما به کاغذ خرید، فتوکپی شناسنامه مشتری قبلی و کارت ملی آن دقت کنند.

وی افزود: خریداران اموال دست دوم حتما نسبت به رویت شماره سریال و بارکد جعبه و خود دستگاه دقت کرده و در صورت عدم‌تطابق از خرید آن خودداری کنند.

ساجدی‌نیا درباره آمار دو مرحله قبلی طرح برخورد با مالخران گفت: در حوزه لوازم‌یدکی خودرو پلیس از ۹۵ درصد از مغازه‌های صنف لوازم یدکی و قطعات آن بازدید کرد که افراد متخلف در این زمینه شناسایی و پرونده آنان در مجموعه پلیس آگاهی پایتخت مفتوح است.

به گفته ساجدی‌نیا پلیس در راستای طرح برخورد با مالخران، شناسایی و برخورد با اجناس قاچاق را نیز اجرا خواهد کرد.

محدودیتی در مورد ساعت شروع و پایان جشن نیمه‌شعبان نداریم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد تمهیدات پلیس در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان به ایسنا گفت: پلیس در حوزه‌های مختلف ترافیکی، امنیتی و انتظامی تمهیدات لازم را در مراسمات نیمه شعبان اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با هیئت‌ها و مجموعه‌هایی که در این شب و روز نیمه شعبان اقدام به برپایی جشن می‌کنند صورت گرفته است گفت: امیدواریم برابر سنوات گذشته جشن خوبی را شاهد باشیم.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه پلیس در جشن‌های نیمه شعبان در کنار مردم است به ایسنا گفت: هیچ محدودیتی در مورد ساعت شروع و پایان جشن‌های نیمه‌شعبان نداریم.

بازدید از کافی شاپ‌ها در روزهای آتی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره نظارت پلیس بر کافی شاپ‌ها گفت: در سال جاری یک مرحله بازدید جدی از کافی‌شاپ‌های پایتخت توسط پلیس اماکن انجام گرفت و در روزهای آتی نیز طرح نظارت و کنترل کافی‌شاپ‌ها از سوی پلیس اماکن اجرایی و به تخلفات آنان رسیدگی خواهد شد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۹ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , طرح, طرح امنیت اجتماعی, طرح برخورد با کافی شاپ‌ ها, پلیس, کافی شاپ


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.