به سادگی همسرتان را عاشق خود کنید!

 

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

گردآوری ممتازنیوز.کام: با رعایت این ۵ نکته, همسری عاشق داشته باشید!

۱- خودتان باشید

اولین قانون برای اینکه بتوانید کسی را عاشق خود کنید اینست که خودتان باشید. اگر او بخواهد برای چیزی عاشق شما شود بگذارید این چیز شخصیت و ذهن منحصر به فرد شما باشد.به کسی که نیستید تظاهر نکنید.

۲- اعتماد به نفس داشته باشید!

تنها خود بودن ، کافی نیست!بلکه باید به این “خود” باور داشته باشید.بسیاری از خانمها مجرد باقی می مانند بخاطر اینکه به خودشان ایمان ندارند. بسیاری از زنان زیبارو هستند که فکر میکنند همه زنان از آنها زیباتر و جذاب ترند.

۳- عکس العمل زیادی نشان ندهید!

زمانیکه از کسی خوشتان می آید و میخواهید او هم از شما خوشش بیاید ، خیلی ساده خودتان را به آن راه بزنید. نگذارید این احساس شما در صورت یا اعضای بدن تان نمایان شود.بدون دلیل نخندید، بدون منظور با او حرف نزنید.

۴- جذاب به نظر برسید!

اولین تاثیر در اولین دیدار خیلی مهم وحیاتی است.اعتماد به نفس و شخصیت یک طرف شما باید جذاب هم به نظر برسید.اگر از آن دسته دخترخانمهایی هستید که فرق کرم پودر و پنکیک را نمی دانید پس بهتر است از یکی از دوستان نزدیک تان خواهش کنید آرایش را به شما یاد دهد.

۵- دوستانه رفتار کنید- لبخند زده و از او تعریف کنید

اولین قدم برای اینکه مردی از شما خوشش بیاید اینست که به او نزدیک شوید. چه کسی می تواند در برابر صورت بشاش و لبخند صمیمانه شما طاقت بیاورد؟

آیا تا بحال توجه کرده اید که ما به سمت مردانی جذب می شویم که از ما تعریف می کنند جالب است بدانید مردان هم همینطور هستند. به او بگوئید چقدر خوش تیپ به نظر می رسد. با این حرف او به منظور واقعی حرف شما پی می برد و اگر از شما خوشش آمده باشد پا پیش می گذارد. اما سعی کنید غرور زنانه خود را حفظ کرده و زیادی از مردان تعریف نکنید تا حدی که خودتان در نظر او کوچک به نظر برسید.

گردآوری شده توسط ممتازنیوز . کام

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.