به سبب بیماری جنون گاوی، گوشت برزیلی ممنوع

۱۴م دیماه ،

وزیر تجارت خارجی برزیل – گفت: شش کشور از جمله شیلی بعد از کشف یک نمونه از بیماری جنون گاوی در برزیل در ماه قبل واردات گوشت گاو خود را از برزیل ممنوع اعلام کردند.

به گزارش ایسنا برزیل که بزرگترین صادرکننده گوشت گاو در جهان است، اعلام کرده در صورتی که این شش کشور ممنوعیت‌های خود را لغو نکنند از آن‌ها به سازمان جهانی تجارت شکایت خواهد کرد.

وزیر تجارت خارجی برزیل تاکید کرد که گوشت گاو تولیدی در این کشور برای مصرف ایمن است. به نقل از وی برزیل تمامی استانداردهای مربوط به بهداشت گاو را در فرایند تولید گوشت گاو رعایت می‌کند.

چین، ژاپن، آفریقای جنوبی، عربستان سعودی، شیلی و اردن شش کشوری می باشند که واردات گوشت گاو برزیلی را به کشورهای خود ممنوع اعلام کرده‌اند.

وزیر تجارت خارجی برزیل همچنین اعلام کرد که تنها ۴٫۴ درصد از کل صادرات گوشت گاو این کشور به سبب ممنوعیت‌های اعلام شده آسیب دیده است.


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سهیل صالح:

    با سلام.در بین فامیل ما شخصی بنابر اظهار دکتر معالجش با احتمال مصرف گوشت الوده دچار بیماری جنون گاوی ویا cjdشده ومتاسفانه در حال حاضر دیگر امیدی به زندگی او نیست و هم اکنون در بیمارستان امام حسین تهران بستری است.ایا راهی برای نجاتش هست؟چگونه بدانیم اعضای خانواده اش الوده به این بیماری نباشن؟۹۵/۹/۱۲در صورت لزوم با این شماره تماس بگیرین۹۱۲۱۷۵۱۱۳۶

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.