به سریعی طرح اینترنت ارزان ارائه می‌شود

۲۳ آبان ، ایسنا- معاون نگهداری مخابرات استان اصفهان گفت: اجرای طرح اینترنت ارزان را در جهتی فرهنگ استفاده از فضای مجازی و توسعه سرویس‌هایی است که در فضای مجازی ارائه می‌شوند.

اسماعیل قربانی با بیان اینکه این طرح ارائه شده در جهتی تشویق مردم به استفاده از اینترنت و فضای مجازی است، اظهار کرد: پیشتر استفاده از سرویس دایل آپ در هر دقیقه ۴ تومان بها داشت، ‌اما اکنون با اجرای این طرح با برقراری اولین ارتباط مشترک،‌ سرویس افراد به مبلغ ماهانه ۲ هزار تومان شارژ می‌شود و در صورت استفاده نکردن در طول ماه بها‌ای در بر نخواهد داشت.

بنا بر اعلام، ستاد خبری گروه مخابرات ایران قربانی تاکید کرد: این سرویس از لحاظ زیر ساختی مشابه پیش است و تنها بها‌ها به نسبت پیش کمتر شده است اما استفاده مشترکان از این سرویس بستگی به نیاز مشترکان از اینترنت دارد که سرعت دایل اپ (Dail up) مدنظرشان است و همچنین در مراکزی که هنوز امکان استفاده از ADSL نیست، شرایط استفاده از این سرویس فراهم می‌شود.

وی افزود: این سرویس از اول مهرماه راه‌اندازی شده است و متقاضیان می‌توانند با شارژ ۲ هزارتومانی، به صورت نامحدود از این سرویس استفاده کنند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.