به سیاست‌های جشنواره احترام بگذاریم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

چشم انداز فجر سی و دوم (۵)

نیما جاویدی کارگردان جوان سینمای ایران که با فیلم ملبورن در جشنواره حضور خواهد داشت معتقد است؛ وقتی داوطلبانه فرم حضور در جشنواره ای را پر می کنیم باید به قوانین و سیاستگذاری های آن جشنواره احترام بگذاریم.

نیما جاویدی کارگردان فیلم “ملبورن” در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ حضور طیف های مختلفی از کارگردانان سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: مسلما این تنوع، انتظارها را از جشنواره بالا می برد و امیدوارم جشنواره پر رونقی داشته باشیم.

کارگردان فیلم ملبورن در خصوص ارزیابی اش از سی و دومین جشنواره فیلم فجر و نحوه انتخاب فیلم ها چنین گفت: معتقدم وقتی داوطلبانه فرم حضور در جشنواره ای را پر می کنیم باید به قوانین و سیاستگذاریهای آن جشنواره احترام بگذاریم.من فیلمم را می سازم وتعیین کردن خط  مشی برای جشنواره هم چیزی نیست که به من مربوط باشد.به هر حال باید بپذیریم که بخشی از انتخاب و داوری در هر جشنواره ای در دنیا بر پایه سلیقه است.

ملبورن  اولین فیلم نیما جاویدی در مقام کارگردان است و اولین اکرانش در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود. ملبورن به واسطه حضور پیمان معادی و نگار جواهریان یکی از فیلم های مهم جشنواره سی و دوم است.

بازیگردانی این فیلم برعهده علی سرابی بازیگر توانای تئاتر ایران بوده است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مانی حقیقی، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان، پرستو مقدم حضور دارند.تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جواد نوروز بیگی است که او یکی از پرکارترین تهیه کنندگان سینمای ایران در فجر سی و دوم است.

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی، مشاور کارگردان: کیانوش عیاری، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، صدابردار: وحید مقدسی، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر تولید: حسین بشگرد و… از عوامل این فیلم می باشند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.