به شور انتخاباتی همراه با شعور نیاز داریم/ نباید علمای گرانقدر توسط برخی گروه‌ها و احزاب مصادره شوند

۳۱فروردین۱۳،

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان گفت: جمعیت آبادگران براساس مانیفست خود مراجع و علما را چراغ هدایت احزاب و سیاسیون می‌داند و نباید علمای گرانقدر توسط برخی گروه‌ها و احزاب مصادره شوند.

“بیت‌الله بدرلو” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ جزئیات جلسه شب قبل جمعیت آبادگران جوان اظهار داشت: در جلسه شب قبل،  انتخابات و رفتار مسئولان کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که مسئولان انتخاباتی به دنبال پرشور کردن فضای انتخاباتی بدون هیچ گونه دخالتی در آن می باشند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ادامه داد: باید شور انتخاباتی همراه با شعور انتخاباتی باشد.

وی به مصوبه مجلس دربارهٔ مدرک تحصیلی داوطلبانی که یک دوره سابقه حضور در شورای شهر را دارند، اشاره کرد و افزود: این مصوبه مجلس نیز در راستای پرشور کردن فضای انتخاباتی است ضمن اینکه ممکن است تضیعف شوراها را در بر داشته باشد.

بدرلو تاکید کرد: جمعیت آبادگران براساس مانیفست خود مراجع و علما را چراغ هدایت احزاب و سیاسیون می‌داند و نباید علمای گرانقدر توسط برخی گروه‌ها و احزاب مصادره شوند.

سخنگوی جمعیت آبادگران خاطر نشان کرد: شاخصه اصلی برای انتخاب کاندیدای اصلح بیانات مقام معظم رهبری است و ما در جمعیت آبادگران به شاخصه‌هایی که در بیانات ایشان وجود دارد توجه جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.