به طور کتبی به فدراسیون اعتراض می کنیم/ فدراسیونی ها باید به تیمها به یک چشم نگاه کنند

۳۰ آبان ،

سرپرست تیم والیبال پیکان گفت: در نظر داریم در خصوص کسر ۲امتیاز از تیم بزرگسالان پیکان از سوی سازمان لیگ به فدراسیون والیبال به طور مکتوب شکایت کنیم.

مرتضی عهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون در خصوص عدم حضور تیم ها در مساباقت لیگ نوجوانان سال قبل در شورای لیگ صحبت کردند.

وی گفت: به هیچ عنوان پیش از آغاز پیکارهای لیگ برتر امسال جلسه ای تشکیل نشد و ما از قوانین خاص بی خبر بودیم.
به طور معمول همه ساله پیش از آغاز پیکارهای لیگ برتر مسئولان سازمان لیگ با تشکیل جلسه ای تمامی قوانین و مقررات جدید را در اختیار سرپرستان و مربیان تیمها قرار می دادند اما برای لیگ ۹۱چنین اتفاقی نیافتاد.

سرپرست تیم والیبال پیکان یادآور شد: باشگاه پیکان جزو آن دسته از مجموعه های فرهنگی ورزشی است که در رده های سنی پایه نوجوانان و جوانان فعالیت گسترده ای دارد و تیمهای این باشگاه به طور حرفه ای در مساباقت مختلف شرکت می کنند حال امسال برای حضور در لیگ برتر نوجوانان بنا به دلایلی مسئولان نتوانستند تیم را به این پیکارها اعزام کنند به هیچ عنوان انتظار نداشتیم که با چنین برخوردی از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال مواجه شویم.

عهدی گفت: انتظار ما از فدراسیونی ها این بود که آنها با توجه به شناختی که از باشگاه پیکان و فعالیت های آن در رده های سنی پایه دارند، به گونه ای دیگر رفتار می کردند به طوری که حداقل با حضور مسئولان باشگاه جلسه ای در خصوص مطلع شدن از سبب عدم حضور در مسابقات نوجوانان تشکیل می دادند.

وی یادآور شد: فدراسیونی ها هر خلافی که از سوی باشگاهها انجام می شود را پس از تشکیل کمیته انضباطی و مطرح شدن ادله های مربوطه مورد بررسی قرار می دهند ولی در خصوص این مسأله بدون هیچ جلسه و نشست خاصی اقدام به صدور رأی و تغییر ناگهانی جایگاه تیم بزرگسالان در جدول رده بندی اقدام کردند به طوری که این شائبه برای ما بوجود آمده که حرکت سازمان لیگ مغرضانه است ما به قوانین احترام می گذاریم ولی انتظار داریم برای همگان وتمامی تیمها اینگونه رفتارها صورت گیرد.

ما شاهدیم که در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر تیم والیبال شهرداری ارومیه با یک بازیکن خارجی جدید بازی می کند، این امر در حالی است که وقتی مسابقات لیگ آغاز می شود از همان هفته اول هیچ تیم اجازه جذب بازیکن جدید را ندارد.

اما ارومی ها در هفته هفتم مقابل ما از والیبالیست برزیلی برای اولین بار درترکیب خود استفاده کردند.

وی گفت: مسئولان سازمان لیگ باید بررسی کنند که چرا تماشاگران ارومی در بازی هفته قبل با پرتاب پیچ های بلند و سنگین صندلی های تماشاگران به سمت بازیکنان ما آرامش تیم را برهم زدند، یکی از این اشیای پرتابی به گوش سمت راست آرش کشاورز اصابت کرد، اگر کشاورزی پنج سانت سرش را چرخانده بود به چشم وی برخورد کرده و معلوم نبود هم اکنون چه اتفاقی برایش می افتاد.

سرپرست تیم والیبال پیکان در ادامه یادآور شد: امیدوارم مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال به تمامی تیمها به یک چشم نگاه کنند امیدوارم پس از ارائخ نامه اعتراض به رأی صادره مسئولان فدراسیون به خوبی نسبت به آن واکنش نشان دهند به طور قطع آنها هم راضی به این موضوع نیستند که زحمات ما در لیگ برتر به راحتی از بین رود بازیکنان در طول بازیهای بزرگسالان برای گرفتن یک امتیاز با تمام توان خود تلاش می کنند حال به این راحتی ۲ امتیاز از تیم کسر می شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.