به مناسبت ایام فاطمیه:یادواره شش بانوی شهید در شاهرود برگزار می‌شود

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۲۸:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: یادواره شش بانوی شهیده و نمایش نمادین سوگواری حضرت زهرا (س) همزمان با شهادت آن بانوی بزرگوار در شاهرود برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عباس اعتماد با بیان اینکه بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام به مبارزه با دشمن می‌پرداختند اظهار داشت: اغلب بانوان جهادگر، در پشت جبهه فعالیت‌ می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: زنان همانگونه که در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش مثبت فراوانی داشتند در طول دوران جنگ نیز با صبر و بردباری خود خدمات فراوانی را به نظام ارایه دادند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود افزود: این مراسم با همکاری بنیاد شهید وامور ایثار گران شاهرود، مهدیه بزرگ شاهرود، بسیج خواهران، دبیرستان دخترانه صدرا و گروه تسنیم صبح چهارشنبه ششم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مهدیه بزرگ شاهرود برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به ساخت تندیس شهید سیدمرتضی آوینی گفت: با توجه به اینکه سالروز شهید آوینی روز بسیج هنرمندان است و این شهید از هنرمندان متعهد و انقلابی است لذا در پاسداشت این هنرمند رزمنده، به همت انجمن سفال بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخت تندیس شهید آوینی زیر نظر استاد رضا نوری آغاز شد.
اعتماد تصریح کرد: هنرمندان با ذهن خلاق خود و با ملموس ساختن ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص)، پیام رسان شهدا و فرهنگ شهادت در جامعه و در بین نسل های آینده هستند.
وی تصریح کرد: این تندیس دو هفته دیگر جهت پرده‌برداری آماده می‌شود و قرار است مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود نصب شده و نمادی از کانون بسیج هنرمندان شاهرود باشد.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود در پایان افزود: این برنامه‌ها ویژه خواهران است و با همکاری بسیج خواهران ساعت ۹:۳۰ صبح در مهدیه بزرگ شاهرود انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۲۸۴۰۹۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.