به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) : ایستگاه صلواتی در شاهرود برپا شد

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۷:۵۴:۰۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) ایستگاه صلواتی به همت حوزه بسیج کارگری و کارمندی الحدید شاهرود برپا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدجواد غضنفری مسئول روابط عمومی حوزه الحدید با اعلام این خبر گفت: این ایستگاه صلواتی با هدف گرامیداشت ایام مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در محل حرم شهدای گمنام به مدت سه روز برپا می باشد.
وی با اشاره به اینکه در این ایستگاه صلواتی با چای و شیرینی از زوار شهدای گمنام پذیرایی شد افزود: با توجه به برنامه‏ های برگزار شده در این حرم و حضور زائرین در حرم شهدای گمنام، این ایستگاه صلواتی جهت خدمت به شرکت کنندگان برپا شده و قریب به ده‏هزار نفر از عاشقان رسول الله و شهدا را با شربت، چای، آبمیوه و شیرینی پذیرایی شده است.
همچنین به همین مناسبت جمعی از خواهران بسیجی پایگاه مبارکه حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرای شاهرود با حضور در مرکز انتقال خون،خون خود را اهدا نمودند.
عصمت السادات سیف فرمانده پایگاه خواهران مبارکه مدرسه قلعه شاهرود هدف از این کار را کمک به همنوعان و افراد نیازمند خون عنوان کرد و افزود: ما با اهدا این اندک خون خواستیم هم اجر اخروی برده باشیم و هم در کمک به نجات جان همنوعان خود نقشی موثر داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: ما با این اقدام ضمن حفظ سلامت ، حس انسان دوستی را در وجود آنان پرورش داده و روحیه همیاری را در بین بسیجیان مضاعف نمائیم.
فرمانده پایگاه مبارکه ر پایان تاکید کرد: بسیجیان در تمام صحنه ها حاضر بوده و با تمام توان خود در کمک رساندن به همنوع خود تلاش می کنند.
لازم بذکراست در این کار خداپسندانه ۳۰ نفر از بسیجیان پایگاه شرکت داشتند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۹۵۴۰۱۶۶۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.