به مناطق زلزله‌زده خواهم رفت تا از نزدیک همدردی کنم

پرویز پرستویی:

سینما و تلویزیون > چهره‌ها– ممتازنیوز:
پرویز پرستویی ضمن اعلام همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اعلام کرد: باید تک تک ما فکر کنیم این اتفاق برای ما افتاده و به کمک این عزیزان بشتابیم.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اظهار تاسف از درگذشت جمعی از هم وطنانمان در این حادثه گفت: این اتفاقات هشداری است برای یادآوری شرح وظایف ما و باید هر کاری که از دستمان برمی‌آید برای کمک به آسیب‌دیدگان انجام دهیم.

وی افزود: همان طور که پیش از این احساسات انسان دوستانه‌مان را به خصوص در وقایای خارج از کشور مانند میانمار نشان داده‌ایم، اتفاقی برای هم وطنانمان به وجود آمده که از پوست و استخوان ما هستند و باید از آن‌ها حمایت کنیم.

پرستویی ادامه داد: آنقدر خود مردم درگیر مشکلاتشان هستند که انگار چیز عادی رخ داده است در حالی که عده زیادی از مردم کشورمان آواره شده‌اند و فکر کنیم این اتفاق برای خود ما افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه باید هر چه در توان داریم انجام دهیم گفت: این موضوع ربطی به دعواها و اختلافات ندارد و یک مساله عمومی است که به همه مربوط می‌شود.

این بازیگر خاطرنشان کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها هم باید دست به دست هم بدهند و فضای مناسب را برای گذر مردم حادثه‌دیده از این وضعیت فراهم کنند.

پرستویی که در زلزله بم نیز به یاری حادثه‌دیدگان شتافته بود به ایسنا تاکید کرد: در این حادثه هم دست یاری به سوی مردم دراز می‌کنیم و سعی می‌کنیم کمک‌ها به صورت سامان‌یافته و مستقیم به دست این عزیزان برسد و خود نیز به این مناطق خواهم رفت تا از نزدیک با این عزیزان همدردی کنم.

به گزارش ایسنا، کاروان کمک اهالی سینما برای زلزله زدگان شمال شرق کشور به زودی عازم مناطق زلزله زده می‌شوند.

کمیته‌ای برای جمع آوری کمک‌های مردمی و اهالی سینما بامحوریت پرویز پرستویی، رضا میرکریمی و کمال تبریزی تشکیل شده است که به زودی با کاروان کمک‌ها به مناطق زلزله اعزام می‌شوند.

قرار است ضمن این سفر، ابراز همدردی اهالی سینما با مردم زلزله‌زده اعلام و کمک‌ها ارایه شود


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.