به ناچار با استعفای مهدوی موافقت کردم

مومنی شریف در مراسم تودیع رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری:

سینماپرس-گروه هفت هنر/ رییس حوزه هنری در مراسم تودیع رضا مهدوی مدیر سابق مرکز موسیقی حوزه هنری که روز سه شنبه ۱۸ مهر در حوزه هنری انجام شد گفت: ایشان در طول فعالیت های خود همواره به آرمان های انقلاب وفادار بوده و این باعث خوشحالی است که چنین افرادی در حوزه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار موسیقی سینماپرس، محسن مومنی شریف در مراسم تودیع رضا مهدوی مدیر سابق مرکز موسیقی و معارفه پیروز ارجمند مدیر جدید این مرکز که با حضور مدیران و مسئولان حوزه هنری برگزار شد با خیر مقدم به مدعوین و خبرنگاران گفت: مقدم آقای ارجمند راگرامی داشته و حوزه برای کمک به اهداف پیش روی او تمام تلاش خود را خواهد کرد.

مومنی حوزه هنری را خانه مهدوی دانست و گفت: این مراسم تودیع آقای مهدوی نیست و ما همچون گذشته در جاهایی دیگر از خدمات وی بهره خواهیم برد.

رییس حوزه هنری به آشنایی بیش از ۲۰ سال خود با مهدوی اشاره کرد و ادامه داد: در زمانی که حضور موسیقی در حوزه هنری کمرنگ بود و فعالیت زیادی در این خصوص انجام نمی گرفت، آقای مهدوی به تنهایی کنسرت های پژوهشی را به روی صحنه می برد و البته این روند با اجرای کارهای فاخر و علمی ادامه پیدا کرد.

وی با ذکر خصوصیات و ویژگی های بارز اخلاقی مدیر سابق مرکز موسیقی افزود: اگر نیاز به برپایی مراسم نکوداشت برای فردی باشد ، من آقای مهدوی را محق آن می دانم ، زیرا ویژگی های ممتاز وی را شناخته و شاهد تلاش های آگاهانه و مداوم او در سالهای سخت بودم و آن کارها را قابل تقدیر می دانم.

مومنی افزود: در نوروز سال ۸۲ و به دنبال حمله آمریکا به عراق که موجی از هراس در کشور به وجود آمده بود و در ماجرای هسته ای، این مرکز موسیقی بود که پاسخ هنری داد اما متاسفانه ما در انعکاس آن ناموفق و ضعیف عمل کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به توجه و حساسیت مهدوی به موسیقی فاخر تشریح کرد:ایشان در طول فعالیت های خود همواره به آرمان های انقلاب وفادار بوده و این باعث خوشحالی است که چنین افرادی در حوزه حضور دارند.

مومنی با انتقاد بر این مسئله که مرکز موسیقی به جامعه معرفی نمی شود، تاکید کرد: من بارها آثار موسیقی حوزه هنری را از رادیو پیام و تلویزیون شنیده ام که هیچ نامی از نقش حوزه  برده نشده بود و این به دلیل مناعت طبع آقای مهدوی بود.

وی با ابراز تاسف بزرگان موسیقی در مورد عدم حضور مهدوی در حوزه هنری گفت: بسیاری از هنرمندان عرصه آواز و موسیقی هرکدام با یادداشتی خواستار حضور مهدوی در این مرکز شدند اما من میدانم برای هنرمند ۱۰ سال کار اجرایی بسیار طاقت فرسا می شود. هنرمند مدیر از کارهای هنری جدا می ماند و به علاوه با توقعات بالا از کمبود منابع مالی نیز رنج می برد.

رییس حوزه هنری با اشاره به عدم تمابل خود در پذیریش استعفای مهدوی گفت: با توجه به علاقه مهدوی به خلق آثار پژوهشی  به ناچار با استعفای وی موافقت کرده و با راهنمایی دوستان به آقای پیروز ارجمند که در بخش های مختلف آموزش، پژوهش و خلق ۲۰۰ اثر موسیقی فعالیت کرده، رسیدیم.

مومنی در پایان گفت: امیدوارم با حضور آقای ارجمند بر کیفیت کارها افزوده شده و مانند گذشته در شرایطی که در حوزه موسیقی نه دوست و نه دشمن راضی می شوند، پاسخگوی مخاطبان باشیم.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۵۲۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.