به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم!

۲۱خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ‌برای من فرقی نمی‌کند چه عده‌ای کنار بروند و چه عده‌ای بمانند تاکید کرد که به نفع هیچ کس و هیچ گروهی کنار نمی‌روم.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از فارس، سیدمحمد غرضی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری صبح امروز خود که در هتل لاله با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد، به کناره‌گیری بعضی از کاندیداها اشاره و تصریح کرد: در این روزها با پدیده‌ای روبرو شدیم و آن هم تعداد قابل ملاحظه کاندیدای گروه‌های چپ و راست بود و حالا به نفع هم کنار می‌روند.

وی افزود: رای ملت ایران یک تکلیف شرعی است نه یک کیک قابل تقسیم. رای مردم برای تقسیم بین اشخاص و گروه‌ها و قابل خرید و فروش نیست که بگوییم هر کسی می‌خواهد به من رای بدهد به دیگری رای دهد.

غرضی ادامه داد: گروه‌های چپ و راست ظرف ۳۰ سال قبل اعتبار اجتماعی خود را از دست داده‌اند و جز در تعارض با هم زندگی نکرده‌اند. حالا با بازی‌های حزبی، جمعی و گروهی می‌خواهند روی آن شکاف‌ها ماله بکشند.

وی تاکید کرد: اشخاص به اعتبار هم دارای جایگاه نیستند اینکه تصور شود رای ملت ایران قابل تقسیم است در نظام اسلامی قابل توجیه نیست.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از کاندیداهای کنار رفته از انتخابات گفت: اگر نمی‌خواهید به صحنه بیایید از اول ثبت‌نام نکنید نه اینکه هم وقت مردم و هم صدا و سیما را بگیرید بعد به نفع دیگری کنار بروید. مگر رای مردم نفعی است؟ این نوع حرکات در جمهوری اسلامی خریدار ندارد.

غرضی خاطرنشان کرد:‌برای من فرقی نمی‌کند چه عده‌ای کنار بروند و چه عده‌ای بماند. من به نفع هیچ کس و هیچ گروهی کنار نمی‌روم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.