به همت سازمان فرهنگی خانواده ناحیه نجف آباد:اختتامیه دوره آموزشی صحیفه سجادیه و نهج البلاغه ناحیه نجف آباد

خبرگزاری آریا – اختتامیه دوره نهج البلاغه و صحیه سجادیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد با حضور خانواده های پاسداران و اساتید مربوطه برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پس برگزاری دوره آموزشی صحیفه سجادیه و نهج البلاغه توسط سازمان فرهنگی خانواده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد، اختتامیه این دوره با حضور خانواده های محترم پاسداران شاغل و بازنشسته شهرستان نجف آباد با سخنرانی سردار محمدی آغاز گردید.
سردار محمدی در جمع خانوادهای پاسداران فرازهایی از صحیفه سجادیه و نهج البلاغه را بیان و پیرامون آنان به بحث پرداخت.
سردار محمدی با اشاره نقش خانواده ها گفت: خانواده ها مؤثرترین عنصر در اجتماع هستند که می توانند جامعه ای پاک بسازند. چرا که تربیت فرزندان در دست خانواده هاست.
سردار محمدی در ادامه گفت: ما اگر تربیت درست را سرلوحه کار خود قرار دهیم در نسل های آینده هم تأثیر گذار خواهد بود چرا که فرزندان ما در آینده می خواهند فرزندان خود را تربیت کنند.
این نشست در ادامه میزبان سخنان استاد گرانقدر اخلاق پیرامون حقوق فرزندان بر پدر و مادر و تربیت فرزند بود.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی خاطرنشان کرد: خدمت به پدر و مادر نباید از روی عادت باشد بلکه می بایست از روی محبت و عشق باشد.
حجت الاسلام رضایی اذعان داشت: ما اگر از روی احساس به پدر و مادر خود خدمت کنیم شاهد پیشرفت در امورات خود هستیم. صرفاً نباید خدمت به پدر و مادر اکتفا کرد. چرا که همواره باید همراه با احساس درونی باشد.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره ها گفت: وظیقه ی خود دانستیم که از مکتب اسلام، مذهب تشیع، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری کنیم.
حجت الاسلام ناصر عربیان بیان داشت: لازم است بیش از دیگران با نهج البلاغه و صحیقه سجادیه آشنا شویم و برای ترویج فرهنگ آن در بین پاسداران و خانواده های آنان تلاش نمائیم در پایان به برگزیدگان این دوره جوایزی از طرف فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه اهداء گردید.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.