به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):دو مدرسه جدید «برکت» در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

دوشنبه ۲۶ تیر – ۰۷:۴۷:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – یکصد و پنجاه و یکمین و یکصد و پنجاه و دومین مدرسه “برکت” که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته شده است، فردا (سه‌شنبه) در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مدارس متوسطه و ابتدایی برکت که در شهرستان‌های درمیان و بیرجند با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال حداث شده‌اند، دارای استانداردهای ملی از جمله فضای آموزشی، فضای پرورشی، محوطه‌سازی، دیوارکشی و… هستند.
مدرسه متوسطه روستای اسدیه با ۱۱۰۰ متر مربع و مدرسه ابتدایی روستای دهلکو با ۱۵۰۰ متر مربع مساحت در روز سه‌شنبه مورخ بیست و هفتم تیرماه با حضور مسئولان استان خراسان جنوبی، سازمان تجهیز و نوسازی مدارس و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افتتاح خواهند شد.
عملیات احداث این دو مدرسه حدود ۱۲ ماه به طول انجامیده است و پس از برگزاری مراسم افتتاح، تحویل آموزش و پرورش استان خراسان‌جنوبی می‌شود.
مدارس برکت طبق فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، از مهرماه ۱۳۸۷ در مناطق محروم کشور با اختصاص بیش از ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۹۴۷۰۰۰۹۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.