به همت پایگاه الزهرا (س) دامغان:کارگاه مهارت های زندگی برگزار شد

دوشنبه ۲۹ خرداد – ۱۲:۲۸:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – پایگاه الزهرا (س) با همکاری موسسه خیریه پویان بهزیست به منظور پرکردن اوقات فراغت بسیجیان اقدام به برگزاری کارگاه مهارت های زندگی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فرمانده پایگاه الزهرا (س) دامغان با اعلام این خبر افزود: هر یک از ما در طول زندگی خود با مسائل گوناگونی رو به رو شده ایم و به نحوی با آنها کنار آمده ایم.
نرگس نفری بیان داشت: در برخی از موارد نیز به نه آنها را حل کرده ایم و نه توانسته ایم با آنها به خوبی کنار بیاییم.
وی ادامه داد: این سبک برخورد با مسائل در ابعاد مختلف زندگی ما را تحت الشعاع قرار می دهد و غالباً اثرات زیانباری را برای ما و حتی گاه افراد مرتبط با ما ایجاد می کند.
فرمانده پایگاه الزهرا (س) دامغان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسائل حل نشده و یا کارهای ناتمام انرژی روانی زیادی از ما می گیرد و به تدریج مشکلات فردی و اجتماعی زیادی را به وجود می آورند مطالعات نیز نشان داده اند که آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی میزان رفتارهای پرخطر مانند پرخاشگری، انزوا، فرار از مدرسه یا خانه، سوء استفاده، مصرف مواد، سرقت و … را کاهش می دهد.
نفری افزود: توانمندسازی افراد از دوران کودکی در زمینه مهارت های زندگی نقش موثری در کیفیت زندگی آینده افراد دارد.
وی اظهار داشت: بنابراین با توجه به ضرورت فراگیری مهارت های زندگی اجتماعی پایگاه با همکاری موسسه خیریه پویان بهزیست به صورت رایگان اقدام به برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، فرزندپروری، مهارت پیش از ازدواج و زندگی برای کودکان کرده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۸۱۲۲۸۳۵۳۷۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.