به وحدت اصولگرایان امیدواریم/انتخابات قله حماسه سیاسی است

۳۱اردیبهشت،

65863.jpg

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که اگرچه صحنه انتخابات برای همه جریانات فراهم است، اما به احتمال بسیار اصولگرایان در این دوره رقابت داخل گفتمانی هم خواهند داشت.

شاهین محمدصادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه اصولگرایان در این دوره حداقل با دو کاندیدا در انتخابات حضور می‌یابند، اظهار کرد: ما بسیار امیدواریم که اصولگرایان به وحدت خوبی دست پیدا کنند.

وی انتخابات را قله حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: در جمهوری اسلامی ایران، همه ادوار انتخابات حائز اهمیت بوده است و به خصوص انتخابات این دوره که در سال حماسه سیاسی است و در شرایط خاص داخلی و خارجی قرار داریم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: به نظر می‌رسد ملت شرایط را بهتر از مسوولان درک می‌کند و ندای رهبری را بهتر تشخیص می‌دهد لذا فکر می‌کنم خود مردم به خوبی به وظیفه‌شان عمل خواهند کرد و حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت.

محمد صادقی با تاکید بر لزوم رعایت چارچوب‌های قانونی توسط کاندیداها تصریح کرد: امیدوارم همه کاندیدا به ضوابط و قوانین انتخابات پایبند باشند و ان‌شاءالله در چارچوب شرایط کشور سخن بگویند و مطابق آنچه که امکان‌پذیر به مردم قول و وعده بدهند نه آنچه که آرزوی رسیدن به آن را دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.