به کاشان، غفور و افکار معدنی فکر می کنم / فاصله امتیازیمان با صدرنشینان باید کم شود

۰۸م آذر ،

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال امروز در ورزشگاه تختی کاشان به مصاف تیم باریج اسانس کاشان می رود.

محمدرضا دامغانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: پس از آنکه توانستیم تیم کاله آمل را در سه ست شکست دهیم شاگردانم از نظر روحی به خود باوری و اعتماد به نفس خوبی دست پیدا کردند و از روز پنج شنبه تمرینات آماده سازی  خود را با قدرت هرچه تمامتر آغاز و دنبال کردیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس یاد آور شد: من برای کسب نتیجه مطلوب و ارائه یک والیبال حرفه ای در هفته نهم فقط به کاشان و سالنی که مملو از تماشاگران والیبال است می رود، همچنین به امیر غفور که مهره کلیدی و اصلی تیم حریف را تشکیل می هد.

وی تصریح کرد:  تفکرات حسین معدنی سرمربی جوان و با تجربه تیم کاشان و تاکتیک های ارائه شده از سوی  وی هم در دیدار امروز و نتیجه بازی نقش قابل توجهی در چگونگی و سطح بازی خواهد داشت به منظور شناخت کافی از چگونگی اجرای، تاکتیک های تیم کاشان و آنالیز  نقاط ضعف و قوت‌ آنها به کرات فیلم دیدارهای  اخیر آنها را بازبینی کرده و به طور  کلی والیبال کاشانی ها را بازی خوانی کردیم.
 
دامغانی یاد آور شد:  امیر غفور  قطر پاسور تیم والیبال  باریج اسانس در لیگ برتر امسال در دو مرحله دچار آسیب دیدگی  شدید شد به طوری که وی پیش از آغاز بازیها وی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و همچنین  در طول بازیها دچار شکستگی بینی شده این موارد وعدم حضورش در مسابقات به طور جدی سبب می گردد تا غفور در دیدار فردا با قدرت هر چه تمام و برای ارائه تمام توانایی های خود در میدان ظاهر شود و یک مهره خطرناک برایمان محسوب گردد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای تثبیت قدرت خود و کم کردن فاصله امتیازی مان با تیم های صدر نشین و بالایی جدول رده بندی باید بدون اشتباه مقابل کاشانی ها بازی کرده و آنها را ببریم تا با بدست آوردن سه امتیاز کامل  این دیدار موقعیت خود را در لیگ بهبود ببخشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.