به گیلان سفر نکنید/گیلانی‌ها در خانه بمانند

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به گزارش موارد ابتلای ویروس کرونای جدید در این استان، از مردم خواست که به دنبال تعطیلی‌هایی که اعلام می‌شود، برای حفظ سلامتی‌شان به گیلان سفر نکنند.

دکتر مهدی شادنوش – رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و برای بررسی وضعیت کووید_۱۹ به استان گیلان سفر کرده است، در گفت و گو با ایسنا، ادامه داد: باید توجه کرد که در تمام‌ منطقه استان گیلان، آلودگی وجود دارد. بنابراین افراد و مردم برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان واقعا به این استان سفر نکنند تا خودشان را در معرض ابتلا به بیماری کرونا ویروس جدید قرار ندهند.

وی افزود: در عین حال مردم استان گیلان هم برای کمک به حوزه سلامت، تا حد امکان در منازل‌شان بمانند و از تردد و ارتباط با سایر افراد خودداری کنند.

شادنوش ادامه داد: در این شرایط بسیار سخت، هر فرد سالمی هم بتواند سلامتش را حفظ کند، به نوعی کمکی ملی به کشور کرده است. بنابراین افراد سالم باید خودشان را حفظ کنند و این بهترین کمکی است که می‌توانند به کشور انجام دهند.

شادنوش درباره وضعیت بیمارستان‌ها و بیماران مبتلا به کووید_۱۹ در گیلان نیز گفت: روز به روز در حال ارتقاء خدمات در بیمارستان ها برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس جدید هستیم. روز به روز شرایط بهتر خواهد شد. البته به دلیل نواقص و مشکلاتی هم که وجود دارد، از مردم عذرخواهی می‌کنیم، اما مردم بدانند که فرزندان‌شان این‌ تعهد را دارند که خدمات را توسعه و گسترش دهند که نتایج آن طی روزهای آینده بیشتر دیده خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.