بوئینگ گوشی ۱۵ هزار دلاری ساخت +عکس

این گوشی با نرم افزار اندروید کار می کند و سیستم های مختلفی برای قفل کردن دارد. گوشی ” بوئینگ فون ” در فروشگاه های معمولی موبایل عرضه نمی شود.
شرکت ” بوئینگ ” که تا کنون تنها به عنوان سازنده هواپیما شناخته می شد اواخر سال جاری میلادی گوشی موبایل ساخت خود را به بازار عرضه می کند.
این گوشی موبایل به دلیل توانایی حفاظت کامل از اطلاعات، ۱۵ هزار دلار قیمت دارد و برای عده خاصی قابل استفاده است.
شرکت بوئینگ اعلام کرده این گوشی را برای ارتش ها، سازمان های اطلاعاتی امنیتی و شرکت های تجاری قابل استفاده است.
این گوشی با نرم افزار اندروید کار می کند و سیستم های مختلفی برای قفل کردن دارد. گوشی ” بوئینگ فون ” در فروشگاه های معمولی موبایل عرضه نمی شود.
هم اکنون شرکت های آمریکایی زیادی که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی فعالیت می کنند در حال رقابت برای تولید گوشی هایی هوشمند زیادی هستند که دولت آمریکا پیش از این اعلام کرده بود به آنها نیاز دارد.
20120401817.jpg
به گزارش جذاب نیوز به نقل از روزنامه مصری اخبار الیوم، دولت آمریکا چندی پیش اعلام کرد که نیازمند گوشی هایی متفاوت از گوشی های معمولی برای اعضای سازمان های اطلاعاتی خود است که بتواند اطلاعات را به طور محرمانه در خود حفظ کند و غیرقابل کنترل باشد.
بوئینگ یک شرکت هوافضا و دفاعی آمریکایی است. این شرکت بزرگترین صادرکنندهٔ آمریکا است و پس از ایرباس دومین شرکت بزرگ سازنده هواپیما در جهان می‌باشد.
مرکز این شرکت در شیکاگو است. شرکت بویینگ با ناسا در طرحهای فضایی متعددی شراکت دارد.
این شرکت در سال ۱۹۱۶ تاسیس شد و امروزه نزدیک به ۱۵۹۰۰۰ نفر در استخدام دارد.
همچنین بوئینگ در لیست پانصد شرکت بزرگ آمریکا(فورچون ۵۰۰) قرار دارد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.