“بوتو”یی دیگر در عرصه سیاسی پاکستان

۲۹ آبان ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا نوشت: “بیلاوال بوتو زرداری” قصد دارد پس از مراسم سالگرد درگذشت مادرش بی‌نظیر بوتو در تاریخ ۲۷ دسامبر(۷ دی) ، فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی خود را رسما آغاز کند و در این جهت به همراه تیمی تبلیغات انتخاباتی حزب مردم پاکستان را رهبری خواهد کرد.

به نوشته روزنامه پاکستان دیلی، قرار است بیلاوال بوتو زرداری، پسر آصف علی زرداری، رئیس جمهوری پاکستان فعالیت‌های سیاسی خود را در ۲۷ دسامبر در شهر لارکانا آغاز کند.

وی که به همراه پدرش به طور مشترک ریاست حزب مردم پاکستان را برعهده دارد، به همراه تیمی از رهبران بلند پایه این حزب در مسافرت به چند منطقه پاکستان فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش را آغاز می‌کند. بیلاوال همچنین از ماه ژانویه ۲۰۲۲ نشست‌هایی را با رهبران و اعضای حزب خواهد داشت. وی تور سیاسی خود را ابتدا از منطقه بی‌ثبات “لباری” در شهر کراچی آغاز می‌کند.

منابع خبری در حزب مردم پاکستان گزارش دادند، رئیس جمهوری پاکستان پس از مذاکرات جامعی در مسافرت خود به شهر مولتن، به پسرش بیلاوال سفارش کرده مسئولیت مسائل مهم حزب مردم پاکستان را برعهده بگیرد.

آصف علی زرداری همچنین کمیته‌ای از رهبران بلند پایه حزب مردم را تشکیل داده تا به بیلاوال کمک کند. اعضای این تیم از جمله شامل یوسف رضا گیلانی، اول وزیر سابق پاکستان می‌شود.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.