بوت‌های کریسمسی سال ۲۰۲۴ کدام ها هستند؟

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط مجید در دوشنبه, ۲۹ دسامبر ۲۰۲۴ در دیگه چه خبر
بوت‌های کریسمسی سال 2015 کدام ها هستند؟

با سردتر شدن هوا موضوع خرید بوت شیک و گرم گوشه ذهن هر خانم شیک‌پوشی را به خود اختصاص داده، برای این منظور بهتر است قبل از اینکه برای خرید دست به جیب شوید نگاهی به دنیای مدل های جدید و برندهای مطرح دنیا بزنید تا با داشتن دید بهتر از ویترین زمستانی آن ها خریدی حساب شده تر داشته باشید. این شما و این هم ویترین بوت های زمستانی و کریسمسی برندهای مختلف!

۱- بوت های پلاستیکی برند بری بری با مدل ساده و همیشگی شان برای روزهای بارانی همیشه خاص و پرطرفدار هستند، به طوری که شبیه این بوت ها را می توانید با قیمتی کمتر از نمونه اصلی این برند خریداری کنید و به روز باشید. در حراج کریسمسی برند بری بری این بوت به قیمت ۳۹۵ دلار فروخته می شود.

b2ap3_thumbnail_-1.jpg

۲- این بوت جیر با پاشنه یک تیکه از برند لاکچری coach برای مهمانی و دورهمی های زمستانی انتخاب مناسبی است.۳۰۰ دلار تخفیف در حراج کریسمسی این برند برای این بوت های شیک در نظر گرفته شده که با احتساب تخفیف می توان با ۲۹۹ دلار این بوت های زیبا را خریداری کرد.

b2ap3_thumbnail_-2.jpg

۳- برای سرکار و دانشگاه خریدن بوت های تخت و ساده ای که امکان ست کردن با تیپ های مختلف را داشته باشد همیشه مقرون به صرفه هست. این بوت های ساده و کاربردی در حراج زمستانی برند زارا حدود ۷۰ دلار قابل خریداری است.

b2ap3_thumbnail_3_20141229-140404_1.jpg

۴- داشتن یک بوت مشکی و چرم ساده در کمد لباس هر خانمی برای پوشیدن با ست های مختلف کار راه انداز است.با ۱۱۹ دلار این بوت های مشکی در حراج زمستانی از برند منگو را می توان خریداری کرد.

b2ap3_thumbnail_-4.jpg

۵- بوت های پوست ماری از برند شنل همیشه یکی از پرطرفدارهای این برند به حساب می آیند. در حراج کریسمسی شنل این بوت ها به قیمت بالای ۲۰۰۰ دلار قیمت گذاری شدند. اما برند های ارزان تری هم نمونه هایی از این بوت های دوست داشتنی شنل را تولید کردند که با قیمت ارزان تری می توان آن ها را خریداری کرد.

b2ap3_thumbnail_-5.jpg

۱- معمولا طراحان لباس در فصل های سرد سال از پوست حیوانات برای محصولاتشان استفاده می کنند. گوچی یکی از برندهایی است که از پوست حیوانات در کلکسیون لباس هایش استفاده می کند. این بوت های شیک و پوست ماری از برند گوچی با قیمت حدود ۲۱۰۰ دلار در ویترین زمستانی به فروش می رسد.

b2ap3_thumbnail_-6.jpg



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.