بودجه سرخابی‌ها فردا درمجلس مطرح می‌شود/ می‌خواهند زیرآب طرح را بزنند!

علیرضا دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح ردیف بودجه مجزای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: این طرح در کمیسیون تلفیق بررسی شده است و فکر می‌کنم کارش تا عصر امروز تمام شود. قرار است فردا چهارشنبه این طرح در جلسه علنی مجلس مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و نمایندگان به آن رای بدهند.

وی با بیان اینکه این طرح از کمیسیون فرهنگی به کمیسیون تلفیق پیشنهاد شده است، تاکید کرد: من در کمیسیون تلفیق نیستم و نمی‌دانم نظر اعضای این کمیسیون نسبت به این پیشنهاد چه بوده اما هستند کسانی که می‌خواهند زیرآب این طرح را بزنند تا در صحن علنی رای نیاورد!

مدتی پیش کمیته فرهنگی مجلس طرحی را به کمیسیون تلفیق ارائه کرد که براساس آن برای هر کدام از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبلغ ۱۲ میلیارد تومان ردیف بودجه در نظر گرفته شده است. این طرح مدتی پیش توسط اعضای کمیته فرهنگی به کمیسیون تلفیق داده شده است.

دهقان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با ابراز بی اطلاعی از تشکیل ستاد ویژه مجلس برای حمایت از تیم ملی تا رسیدن به جام جهانی، گفت: من از تشکیل این ستاد خبری ندارم و تاکنون صحبتی در این خصوص بین فدراسیون فوتبال و مجلس انجام نشده است اما اگر چنین چیزی مطرح شود از آن استقبال می‌کنیم تا تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی صعود کند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.