بودجه مبارزه با مواد مخدرهرمزگان افزایش می یابد

به گزارش ایرنا ‘طاها طاهری ‘دوشنبه شب در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هرمزگان از نیمه دوم سال گذشه تاکنون در مبارزه و کشف مواد مخدر موفقیت های چشمگیری داشته است اظهار داشت: این افزایش اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر ،کمک موثری برای اقدامات بیشتر برای مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر خواهد بود.

طاهری با اشاره به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر به سمت دریا اظهار داشت: تشدید فعالیت های هدفمند در استان هرمزگان موجب شده است تا شاهد توفیق فراوانی به ویژه طی دو ماه گذشته برای این استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد ، گفت: به طور طبیعی کشوری که در این مسیر باشد ،بیشترین آسیب را می بیند.

وی مواد مخدر را تهدیدی برای جامعه وعامل بسیاری از نابسامانی های اجتماعی خواند و بیان کرد: برای مبارزه با این پدیده شوم باید با هوشیاری ، دقت و سرعت عمل ، اقدام کرد.

استاندار هرمزگان هم در این نشست گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران ، براندازی نرم را با استفاده از افزایش مصرف مواد مخدر در کشور دنبال می کنند.

ابراهیم عزیزی با اشاره به این که جریان مواد مخدر از خارج کشور هدایت می شود، افزود: در مبارزه بامواد مخدر ، نیازمند حرکت هماهنگ، منسجم و سریع هستیم.

رییس شورای تامین هرمزگان با بیان اینکه باید قاطع وجدی در برابر دشمنی که برای نابودی جوانان وارد شده عمل کرد ،ادامه داد: در این راه می بایست هدف را مبارزه قرار داد حتی در امور فرهنگی و نمی توان با مصالحه ومسامحه با این امر برخورد کرد.

عزیزی ، لازمه تقابل و مبارزه با قاچاق مواد مخدر را ، شناخت چالش ها و مشکلات دانست و اظهار داشت: بدون آگاهی داشتن از مشکلات و موانع ، دستیابی به اهداف امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران به سرعت وارد عمل شده است و از این رو می بایست با تحرک و سرعت بیشتری در این زمینه عمل کنیم.

استاندار هرمزگان بیان کرد:نحوه مبارزه با مواد مخدر باید متناسب با شرایط اجتماعی، اقلیمی، ظرفیت ها ومحدودیت های آن منطقه اعمال شود.

عزیزی بیان داشت: استانی که در تعطیلات نوروز دارای بیش از ۹ میلیون مسافر است نباید با چنین آسیب هایی روبه رو شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اراده مبارزه با مواد مخدر در این استان وجود دارد لذا باید با حرکت جهادی، ایمانی واعتقادی در مبارزه با مواد مخدر گام برداشت.ک/۲

۸۱۴۴/۶۶۸ /۶۷۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۷۶۸۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.