بودجه ۹۲ در جهتی عدم وابستگی iبه درآمدهای نفتی تنظیم شود

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عدم وابستگی iبه درآمدهای نفتی باید در بودجه سال ۹۲ لحاظ شود که این امر مستلزم تقدیم iبه موقع لایحه بودجه و بررسی دقیق آن است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان و شاهین‌شهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه  عدم وابستگی iبه درآمدهای نفتی گفت: دولت باید در جهتی عدم وابستگی iبه درآمدهای نفتی، بودجه سال آینده را از محلی غیر از فروش نفت و میعانات گازی در نظر بگیرد.

وی در ادامه افزود: نباید از فروش نفت و میعانات گازی در جهت تامین بودجه استفاده شود و در صورت فروش نفت نیز باید در آمد حاصل از آن صرف iبها پروژه‌های عمرانی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: بسیاری از تولیدکنندگان ظرفیت مناسبی برای پرداخت مالیات دارند اما متاسفانه با توسل iبه شیوه‌هایی غیراخلاقی از پرداخت آن اجتناب می‌کنند که باید در جهت عدم وابستگی iبه درآمدهای نفتی برنامه‌ای از سوی دولت و دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از این اشخاص اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مجلس نهم در پایان اظهار داشت: باید بعد از تقدیم لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت، بررسی‌های لازم توسط کمیسیون‌های مربوطه انجام شود و در صورت لزوم نکاتی در جهتی عدم وابستگی iبه درآمدهای نفتی در آن لحاظ شود.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.