بورس مراکز فروش لوازم خانگی تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

کدامیک اجناسی که می خواهید را دارد و قیمت این لوازم در کدامیک مناسبتر است نکاتی است که شاید iبه آنها توجهی نکنیم.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران iبه هر کدام از این مراکز برای فروش بخشی از لوازم خانگی معروف می باشند. از آنجا که همه ما می خواهیم خرید مناسبی داشته باشیم که هم iبه لحاظ قیمت و هم از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار بگیرد iبهتر است پیش از خرید، مراکز فروش را iبهتر بشناسیم. اینکه کدامیک از آنها iبه محل سکونت تان نزدیکتر است، کدامیک اجناسی که می خواهید را دارد و قیمت این لوازم در کدامیک مناسبتر است نکاتی است که شاید iبه آنها توجهی نکنیم. شاید همیشه iبه صرفه نباشد شرق تا غرب تهران را برای قیمتی کمتر از سایر مناطق طی کنیم اما گاهی برای خرید لوازمی مثل لوازم آشپزخانه درشت و یا لوازم صوتی و تصویری طی نمودن این مسیر برای رسیدن iبه نمایندگی های رسمی، منطقی خواهد بود.

خیابان شریعتی

بهترین خرید: با اینکه از فروشگاه های خیابان شریعتی می توانید لوازم تولید داخلی را هم پیدا نمایید اما این مرکز iبهترین مکان برای پیدا نمودن لوازم خانگی وارداتی است. در بین فروشگاه ها تعداد بسیاری فروشگاه فروش لوازم صوتی و تصویری هم وجود دارد.

ویژگی: نمایندگی های رسمی از برندهای معتبر

مسیرهای دسترسی: ایستگاه متروی شریعتی و میرداماد از این فروشگاه ها فاصله کمی دارند. برای استفاده از اتوبوس و تاکسی می توانید از یکی از مسیرهای میدان قدس، سید خندان و میدان امام حسین را انتخاب نمایید.

خیابان سهروردی

بهترین خرید: سهروردی شمالی iبهترین مرکز خرید لوازم آشپزخانه توکار است. با اینکه لوازم آشپزخانه غیرتوکار را هم می توانید در این خیابان پیدا نمایید اما iبه خاطر تنوع بالا، بیشتر خریداران برای انتخاب لوازم توکار iبه این خیابان می آیند.

ویژگی: نمایندگی شرکت هایی که تنها لوازم توکار تولید می نمایند، خدمات نصب و تعمیر لوازم توکار

مسیرهای دسترسی: بهترین راه دسترسی iبه این فروشگاه ها استفاده خطوط تاکسی میدان هفت تیر، سید خندان و خیابان شریعتی است.

بازار بزرگ تهران

بهترین خرید: برای خریدن لوازم برقی iبهتر است سراغ بازار بزرگ نروید. در راسته لوازم خانگی بازار می توانید انواع ظروف آشپزخانه را با تنوع برند و مدل بالا پیدا نمایید اما گاهی می توانید لوازم خرد برقی آشپزخانه و یا لوازمی مثل اتو را هم پیدا نمایید.

ویژگی: شلوغی بیش از حد خیابان های اطراف، دشواری پیدا نمودن مسیر

مسیرهای دسترسی: ایستگاه ۱۵ خرداد مترو iبهترین راه برای رسیدن iبه بازار است اما اگر استفاده از اتوبوس و تاکسی برای تان راحت تر است، می توانید از میدان امام خمینی، میدان هفت تیر و میدان ولیعصر استفاده نمایید.

سه راه امین حضور

بهترین خرید: برای خرید لوازم خرد آشپزخانه، ظروف و لوازم صوتی و تصویری مناسب نمی باش. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز فروش لوازم درشت آشپزخانه در تهران است.

ویژگی: اجناس بدون گارانتی با قیمت پایین تر، مدل های لوازم تولید داخلی

مسیرهای دسترسی: از ایستگاه متروی میدان iبهارستان تا سه راه امین حضور پیاده حدودا ۱۵ دقیقه طول می کشد. بخشی از خیابان امیرکبیر خط ویژه اتوبوس است و از سمت میدان امام خمینی، میدان شوش و میدان امام حسین هم می توانید iبه آنجا برسید.

خیابان جمهوری

بهترین خرید: این مرکز خرید iبهترین محل برای خریدن لوازم صوتی و تصویری است. البته تعداد فروشگاه های لوازم خانگی هم در این راسته کم نمی باش اما iبه طور معمول مرکز خرید لوازم صوتی و تصویری شناخته می گردد.

ویژگی: قرار گرفتن این مرکز در محدوده طرح ترافیک و نداشتن جای پارک بزرگترین مشکلی است که خریداران با آن مواجه می شوند.

مسیرهای دسترسی: خط ویژه اتوبوس خیابان جمهوری، تاکسی از میدان هفت تیر، میدان جمهوری و خیابان حافظ

میدان شوش

بهترین خرید: لوازم جانبی و قطعات یدکی iبهترین اجناسی می باشند که می توانید از میدانه شوش بخرید اما بعضی از لوازم خرد آشپزخانه و ظروف و لوازم را هم می توانید در فروشگاه های این میدان پیدا نمایید.

ویژگی: این مرکز چندان گزینه مناسبی برای خرید خانم ها iبه حساب نمی آید. اگر در تشخیص اجناس اصل از تقلبی خبره نمی باشید مراقب خریدهایتان باشید.

مسیرهای دسترسی: می توانید از اتوبوس های میدان راضی استفاده نمایید. ما iبهترین راه استفاده از مترو برای رسیدن iبه ایستگاه میدان شوش است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.