بورس و بانک ها تعطیل نیستند

۱۴م آذر ،

بورس و بانک ها تعطیل نیستند | چاپ |
دوشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۵:۵۴

بینا- بازار سرمایه و بانکها در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه جاری تعطیل نخواهد بود، ضمن اینکه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در این روزها تعطیل خواهند بود.
به گزارش بینا،  سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار و بورس‌ها در دو روز آینده، فعالیت خواهند داشت و تعطیلی دو روزه ادارات دولتی و مدارس تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذر، مشمول بازار سرمایه نمی‌شود.
در همین حال، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران اعلام کرد که این اتاق روزهای سه شنبه و چهارشنبه (فردا و پس فردا) تعطیل است. پیرو اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات، دستگاه‌های دولتی، مدارس و موسسات وابسته به دولت، دانشگاه‌ها در تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به سبب تشدید آلودگی هوا، امور اداری و فعالیت های جاری اتاق تهران نیز در روزهای چهاردهم و پانزدهم آذرماه تعطیل خواهد بود.
فعالیت‌های اتاق تهران پس از تعطیلی دو روز آینده و از شنبه آتی از سر گرفته خواهد شد. براساس تصمیم هیات رییسه اتاق تهران، بیست و سومین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران نیز که قرار بود صبح فردا برگزار شود، لغو و به روز دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد، موکول شد.
در همین حال، بانک مرکزی در حالی با تعطیلی بانکها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مخالفت کرده که بعضی بانکها خواستار شیف‌بندی آنها در این روزها بودند.
استاندار تهران عصر امروز با اشاره به افزایش آلودگی هوا در تهران از تعطیلی دو روز آینده پایتخت خبر داده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.