بورن، بتمن را شکست داد

بالاخره شوالیه تاریکی، فیلم کریستوفر نولان با فروش ۱۹ میلیونی اش در این هفته از صدر جدول فروش به زیر آمد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، شرایط تاریکی از فیلم تازه بورن که با بازی جرمی رنیر به جای مت دیمون اکران شد شکست خورد و در جدول فروش فیلم ها سقوط و در جایگاه سوم قرار گرفت.
فیلم جدید بورن، اثر کریستوفر نولان در پایان این هفته در اولین هفته اکران خود با فروشی ۴۵ میلیونی از شوالیه تاریکی پیشی گرفت و در صدر جدول پرفروشترین فیلم ها قرار گرفت و به این ترتیب مجموع فروش بتمن در این هفته به ۳۹۰ میلیون دلار رسید و بعید به نظر میرسد که شوالیه تاریکی بتواند مانند قسمت قبلی خود یعنی شوالیه سیاه فروش بالای ۵۰۰ میلیون دلار داشته باشد یا حتی فروش خود را به اندازه انتقام جویان بالا ببرد.
شایان ذکر است که تاکنون در سال ۲۰۱۲ نهضت سینمای هالیوود درخشش ویژه ای داشته و ۴ فیلم با فروش بالای ۴۰۰ میلیون دلار را ارائه کرده است و هنوز این روند ادامه خواهد داشت چون هفته آینده فیلم جدید پیتر جکسون، هابیت های ۳ به اکران درخواهد آمد و گذشته از آن آثار کارگردانان بزرگی چون اسپیلبرگ و تارانتینو نیز امسال به نمایش در می‌آیند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.