بوستان های شهری در محلات شمال تهران توسعه می یابد

به منظور افزایش سرانه های خدماتی به شهروندان و توسعه فضاهای سبز، بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال عملیات عمرانی در حوزه شهری اجرا می شود.

‌به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با اعلام این مطلب اظهار داشت: در حوزه شهری احداث ۲۵ بوستان در برنامه کاری معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته که ۱۹ بوستان به طور کامل احداث و تحویل معاونت امور شهری و فضای سبز شد.

شیری به احداث بوستان مهرگان اشاره کرد و گفت : در برنامه زمانبندی تا آخر شهریور امسال فاز اول این بوستان بزرگ ۱۴ هکتاری با برآورد هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و در فازهای بعدی با اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کامل می شود.

معاون فنی و عمرانی منطقه ساخت فاز اول بوستان باغ ملک را نیز از دیگر اقداماتی دانست که در نیمه اول سال به اتمام می رسد و بوستان خانواده در شهرک شهید محلاتی که فاز اول آن سال گذشته اجرا و فاز دوم نیز تا پایان خرداد راه اندازی می شود و بوستان های قائم در شهرک قائم و بوستان صنوبر در ناحیه ۱۰  از دیگر فعالیت های اجرایی در این معاونت است.

به گفته وی ساماندهی رود دره ها نیز از مهمترین اقدامات حوزه فنی و عمرانی در حوزه امور شهری است که در حال انجام است .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.