بوستون آمریکا بار دیگر خبرساز شد

۲۹فروردین۱۳،

در فاصله کمتر از سه روز از وقوع دو انفجار نزدیک خط پایان مسابقات دوی ماراتن بوستون آمریکا که به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ۱۸۰ نفر دیگر انجامید، کشته شدن یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی فردی مسلح در دانشگاه مشهور ام. آی. تی در بوستون بازهم خبر ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در ساعات پایانی روز پنجشنبه (۲۹ فروردین ) بر اثر تیر اندازی مردی مسلح در داخل موسسه فن آوری ماساچوست (ام‌.ای.تی) در بوستون، یک افسر پلیس کشته شد.

دانشگاه ام آی تی اعلام کرد که اوضاع “به شدت خطرناک” است و به دانشجویان اخطار داده که در داخل کلاس ها باقی بمانند. این دانشگاه همچنین اعلام کرد یک ساختمان در محوطه دانشگاه توسط پلیس محاصره شده است. پلیس بوستون هم اعلام کرده بود که یک افسر پلیس زخمی شده در شرایط وخیمی به سر می برد. وی در نهایت جان باخت.

بنابر این گزارش تیر اندازی در ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه بعد از ظهر آغاز شد و ساختمانی که تیر اندازی از آن صورت گرفت توسط نیروهای واکنش پلیس محاصره شد.

گزارش ها حاکی است که پلیس و افسران مسلح و بالگرد تجسس در منطقه حضور دارند.

دانشگاه ام آی تی در حومه بوستون قرار دارد که روز دوشنبه (۲۶فروردین ماه ) انفجار دو بمب در نزدیکی خط پایان رقابت های دوی ماراتن منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر و وحشت و ارعاب در آمریکا شد. در باره احتمال وجود ارتباط میان این دو اتفاق هنوز خبری منتشر نشده است.

در رویدادی دیگر، صبح روز پنجشنبه (۲۹ فروردین) نیز بر اثر انفجار در یک کارخانه کود شیمیایی در شهر “واکو” در تگزاس آمریکا، ۷۵ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شدند و حدود ۱۰۰ ساختمان نیز تخریب شد. تا کنون در باره سبب این انفجار و عمدی یا غیر عمدی بودن آن اتفاق هم خبری منتشر نشده است. 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.