بوفون:ایتالیا-فرانسه شبیه یک بازی دربی است

۲۳ آبان ،

   جانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در صحبت هایی مصاف تیم ملی کشورش مقابل فرانسه را بایک بازی دربی مقایسه کرده است.

 کاپیتان آتزوری بی صبرانه در انتظاربازی دوستانه و هیجان انگیز تیم ملی کشورش مقابل خروسهاست. این ستاره ۳۴ ساله در انتظار مصاف سختی مقابل شاگردان دیدیه دشام است.

 به گزارش تفسیری گل، بوفون در گفتگو با لوپاریزین گفت:« فرانسه تیم قدرتمندی در فوتبال اروپا است؛ یکی از تیم هایی که قادراست همیشه در سطح خیلی بالایی توپ بزند. بازی کردن مقابل تیم ملی فرانسه مثل یک دربی است. مزه خاصی دارد.»

 بوفون در ادامه در مورد تاثیرپول بر فوتبال صحبت کرده و به این نکته اشاره کرد که هرچقدر هم که باشگاهی مثل پاری سن ژرمن برای خرید ستاره ها پول خرج کند، باز هم نمی تواند تاریخ و سنت بزرگترین باشگاه های اروپا را بخرد:« پاری سن ژرمن باشگاه خوشبختی است. آنها پولهای زیادی دارند. البته در دنیای فوتبال، ثروتمندترها همیشه نمی برند. برخی باشگاه ها شاید پول کمتری داشته باشند ولی آنها پولهایشان را کمتر از کسانی که پول بیشتری دارند خرج می کنند و تاریخ باشگاه هم  تاثیر زیادی دارد. شاید ۵۰ سال دیگر راجع به پاری سن ژرمن بیشتر از بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس صحبت شود ولی درحال حاضر این طور نیست.»    


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.