بوفون: اینتر مثل یووه پارسال بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

     بینکونری در همان دقایق ابتدایی به لطف گل آرتورو ویدال از حریف پیش افتاد ولی سه گل اینتر درنیمه دوم سبب شد تا اینتر ۱-۳ به پیروزی رسیده و به یک امتیازی یووه صدرنشین برسد.

 حالا جان لوئیجی بوفون در صحبت هایی به خبرنگاران گفته:« من از عملکرد تیمم بعد از آنکه ۰-۱ جلو افتادیم اصلا خوشم نیامد. نمی دانم چرا اینطور بازی کردیم. از اینتری ها دعوت می کردیم که به محوطه جریمه ما بیایند. اینترعطش بیشتری برای پیروزی دراین بازی داشت و شایسته این برد بودند. انگار که ما مزه شکست خوردن را فراموش کرده بودیم و واین اصلا دلپذیر نیست.»

 به گزارش تفسیری گل، دروازه بان ۳۴ ساله یووه درادامه به این نکته اشاره کرد که شاگردان آندره آ استراماچونی یکی از مدعیان قهرمانی در سری آ می باشند و بازیهای این فصل آنها را با بازیهای فصل قبل یووه مقایسه کرد:« آنها نسبت به فصل پیش پیشرفت داشته اند و با مربی ای که دارند همراه با ما و ناپولی یکی از مدعیان قهرمانی سری آ می باشند. اینتری ها خیلی خوب بازی را تعبیر کردند و کاملا متقاعد نماینده بودند. آنها مرا یاد یووه پارسال انداختند. بعد از ۱۵ دقیقه ابتدایی ما به آنها فضای بازی دادیم و آنها دقیقا می دانستند که چه کار نمایند که به سه امتیاز بازی برسند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.