بوفون: در اردوی ایتالیا هیچ مشکلی وجود ندارد

  پس از آنکه دنیله دروسی در دیدار این هفته رم برابر آتالانتا در ترکیب ثابت این تیم قرار نگرفت، صحبت‌های زیادی در مورد عدم آمادگی این هافبک ملی پوش به میان آمد ولی جیان لوییجی بوفون تاکید کرد او باید در دیدار تیم ملی خودش را نشان دهد.

به گزارش فارس، بوفون در مورد تیم ملی گفت: جو حاکم بر تمرین‌های تیم ملی عادی است. هیچ چیز سر جای خودش قرار دارد و هیچ مشکلی نیز وجود ندارد. اینکه سرمربی رم تصمیم گرفت در آخرین دیدار این تیم به دنیله دروسی بازی ندهد به خود او مربوط است. هیچ کس دلیل اصلی این موضوع را نمی‌داند. با توجه به این، هیچ کس نمی‌تواند ارزش بازی وی و همکاری او با هم‌تیمی‌هایش در دیدارهای جالوروسی را زیر سوال ببرد.

وی افزود: ما در ایتالیا او را در اختیار داریم. همه بازیکنان ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر دارند. همواره همه بازیکنان مشکلاتی که در باشگاه‌شان دارند را با خود به اردوی تیم ملی می‌آورند. این یک اتفاق ساده است ولی به عقیده من تیم ملی از این رخدادهای منفی پیش پا افتاده آسیبی نخواهد دید.

دعوت نشدن ماریو بالوتلی و آنتونیو کاسانو انتقاد و تعجب بسیاری را به دنبال داشته ولی بوفون تاکید کرده چزاره پرندلی، سرمربی ایتالیا همه چیز را زیر نظر دارد و این دو می‌توانند به زودی به ترکیب آتزوری بازگردند.

بوفون در این مورد نیز گفت: به عقیده من پرندلی می‌خواهد به همه بازیکنان جوان شانس حضور در ترکیب تیم ملی در مسابقه‌های بزرگ را بدهد. خوشبختانه این بازیکنان جوان به سرعت رشد می‌کنند. باید این اتفاق بیفتد زیرا ما فرصت زیادی تا جام جهانی ۲۰۲۴ نداریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.