بوفون: شادی برای بعد از قهرمانی است

جانلوئیجی بوفون دروازه بان تیم ملی ایتالیا به هم تیمی هایش هشدار داده که اجازه ندهند که برد در دیدار مرحله یک چهارم پایانی مقابل انگلیس، آنها را آنچنان غرق در شادی کند که بازی مقابل آلمان را فراموش کنند.

ایتالیایی ها بعد از تساوی بدون گل در بازی مرحله یک چهارم پایانی مقابل انگلیس، موفق شدند تا درضربات پنالتی این تیم را از پیش رو برداشته و به مرحله نیمه نهایی برسند و حالا باید خود را برای مصاف با آلمان آماده کنند

دراین میان بوفون اعلام کرده که ایتالیایی ها تنها وقتی می توانند شادی کنند که تیمشان به قهرمانی رسیده باشد.

بوفون در صحبتهایی دراین باره گفته:« ما نباید فراموش کنیم که تازه از مرحله یک چهارم پایانی به دور بعد رسیده ایم. نمی توانم بعد از آنکه تیممان به مرحله نیمه نهایی راه یافته، بالا و پائین بپرم. تنها وقتی می توان این کار را کرد که تیممان قهرمان شده باشد.در میان ما آن دسته از بازیکنانی که تجربه فتح جام قهرمانی را دارند، می خواهند این افتخار را تکرار کنند و سایرین هم می خواهند برای اولین بار قهرمانی را لمس کنند.»

ایتالیا برای رسیدن به دیدار فینال یورو۲۰۱۲ باید روز پنجشنبه درمرحله نیمه نهایی مقابل آلمان قرار بگیرد و بوفون اطمینان دارد که تیمش می تواند آلمانی ها را سورپرایز بکند:« شاید آلمانی ها مدعی احتمالی برد در این بازی دارند ولی ما شخصیت مناسبی برای رویارویی با هر تیمی داریم. هیچ تیمی در دنیا نیست که برای دوم شدن وشکست گام به میدان بگذارد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.