بوکس جایزه بزرگ کشور با قهرمانی تیم منتخب گنبد به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا در روز پایانی این رقابتها که از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده بود تیم بابایی گنبدکاووس با تصاحب دو مدال طلا مقام قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد و به ترتیب تیم های چهار محال و بختیاری و خراسان شمالی عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در انفرادی و در فینال اوزان مختلف نتایج زیر بدست آمد:

– در وزن ۴۸ کیلوگرم وحید خدری از چهار محال و بختیاری با غلبه بر مهدی خیامی از خراسان شمالی مقام قهرمانی و کمربند زرین را از ان خود کرد.

– در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز بهرام غفاری از چهار محال و بختیاری و اسماعیل ارمشی از گنبدکاووس به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

– در اوزان ۶۹ و ۸۱ کیلوگرم ناصر عباسی از چهارمحال و بختیاری و سجاد محرابی از گنبدکاووس صاحب کمربند زرین شد و آنه محمد داز از گنبدکاووس و مجید عباسی از کرج عناوین نایب قهرمانی این اوزان را بدست آوردند.

– در فوق سنگین وزن (۹۱+) نیز رضا مرادخانی از گنبدکاووس و مسعود مولودی از سمنان عنوانهای نخست و دوم را کسب کردند.

در پایان این رقابتها به نفرات اول هر وزن مبلغ ۱۰ میلیون ریال، برای نفرات دوم ۳ میلیون ریال و برای نفرات سوم نیز ۵/۱ میلیون ریال جوایز نقدی در نظر گرفته شد. همچنین علاوه بر جوایز نقدی برای تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا شده است.

رقابت های بوکس جایزه بزرگ گنبدکاووس زیر نظر فدراسیون بوکس ایران و با تلاش و پیگیری عبیدا.. درخشان (ارمشی) قهرمان اسبق بوکس کشور و آسیا و نیز با همکاری هیئت بوکس شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

/۷۴۷۷/۶۲۲/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۲۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.