بوناچیچ:ماندن در لیگ برتر را به قهرمانی در جام حذفی ترجیح می‌دهم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی این تیم با تراکتورسازی در فینال جام حذفی که فردا در کرمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: همانطور که مشخص است اسم بازی فینال است و این خودش اهمیت بازی را نشان می‌دهد، من خودم تاکنون دو بار قهرمان جام حذفی شده‌ام و معنی آن را کاملاً درک می‌کنم و این بهترین فرصت برای من و باشگاه مس است که کاری تاریخی را انجام بدهم.

وی افزود: این اولین بازی مهم تاریخ مس کرمان حساب می‌شود برای همین همه ما در باشگاه تلاش دو چندانی برای پیروزی در بازی فردا می‌کنیم ما خودمان می‌دانیم که با برد در بازی فردا می‌توانیم نتایج ضعیف در لیگ را جبران کنیم این خودش به ما انگیزه می‌دهد.

سرمربی مس ادامه داد‌: ما مشکلاتی هم داریم مثلاً نمی‌دانیم تأمینی به بازی فردا می‌رسد یا نه ولی بقیه بازیکنان برای بازی مشکلی ندارند خوشبختانه در این چند روز تمام شرایط نرمال برای‌مان فراهم بوده است تمرینات خوبی هم داشته‌ایم. در بازی فردا هم، هم مردانه و هم جوانمردانه بازی می‌کنیم. خیلی وقت بود منتظر چنین فرصتی بودیم و اصلاً دوست نداریم خیلی راحت آن را از دست بدهیم.

بوناچیچ گفت: همه بازیکنان به اهمیت بازی آگاهی دارند ولی با این حال همین الان هم اگر بگویند در لیگ برتر بمانیم و از جام حذفی کنار برویم قطعاً لیگ برتر را انتخاب می‌کنم ولی با این حال شانسی که در جام حذفی داریم را اصلاً نمی‌خواهیم از دست بدهیم.

بوناچیچ در خصوص تمدید قراردادش با مس کرمان گفت: من برای تمدید قرارداد و مذاکره آماده‌ام این بستگی به مدیران باشگاه دارد که چه تصمیمی بگیرند و چه پیشنهادی بدهند و چه صحبت‌هایی را در مذاکره مطرح کنند.

وی در خصوص تراکتورسازی حریف تیمش در فینال گفت: تونی اولیویرا مربی با تجربه‌ای است و قطعاً تیمش را برای گرفتن جام به اینجا می‌آورد خودم انتظار دارم که فردا بازی سخت و نفس‌گیری در پیش داشته باشیم اما اطلاعات خوبی از حریف داریم و باور داریم که در بازی فردا از حریف گل بیشتری می‌زنیم. الان تنها مشکل بزرگی که احساس می‌کنیم در تیم داریم مشکل گل‌زنی است و خوشبختانه ادینهو در تمرینات چند روز اخیر خیلی آماده نشان داده امیدوارم که فردا همه بازیکنان از نظر موقعیت‌سنجی بتوانند از فرصت‌هایی که برای‌شان فراهم می‌شود، استفاده کنند چون این گل‌ها یک فرصت تاریخی برای آنها است که اسم خودشان را در تاریخ باشگاه ثبت کند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.