بوناچیچ سرمربی مس کرمان شد/ لوکا: برای قبول سقوط مس به کرمان نیامدم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – لوکا بوناچیچ سرمربی سایق تیم فوتبال مس کرمان یک‌بار دیگر هدایت این تیم را قبول کرد.

به گزارش ممتاز؛ در حالیکه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه مس کرمان با استعفا پرویز مظلومی موافقت کرد، صبح امروز (پنج شنبه) لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد تا نارنجی پوشان در هفت بازی باقیمانده از لیگ برتر با هدایت این مربی کروات به کار خود را ادامه دهند.

لوکا پیش از این در سال‌های ۸۸ و ۹۱ هدایت تیم فوتبال مس را برعهده داشت و این سومین باری است که او به نیمکت تیم فوتبال مس می‌رسد.

بوناچیچ پس از امضای قرارداد با مس کرمان در گفت‌وگو با سایت این باشگاه گفت: «خودتان شرایط را می‌بینید و می‌دانید در این تعداد اندک بازی‌ها چه شرایط سختی برای تیم فوتبال مس وجود دارد.»

او ادامه داد: «قطعا از لوکای تنها هیچ کار بر نمی‌آید و انتظار هیچ معجزه‌ای به تنهایی از من نداشته باشید. اما مطمئن باشید که اگر همه‌ی کرمانی‌ها و همه‌ی مقاماتی که می‌توانند به مس کمک کنند، متحد شوند می‌توانیم با اتحاد کارهای بزرگی انجام بدهیم.»

بوناچیچ با بیان اینکه شناخت نسبی از مس دارد، گفت: «قطعا برای قبول سقوط مس به کرمان نیامدم و منتظرم که با کمک همه‌ی کرمانی‌ها فوتبال ایران را غافلگیر کنیم. در زمانی که در ذوب‌آهن بودم شناخت نسبی از مس دارم و تعدادی از بازیکنان را هم از فصل قبل می‌شناسم.»

سرمربی جدید می گفت: «بهرحال شرایط تیم اصلا خوب نیست و زمان هم بسیار اندک است و این سختی کار ما را نشان می‌دهد. مس فرصت اشتباه در بازی خانگی بعد خود را ندارد و همه‌ی کرمان باید در ورزشگاه باشند تا با حمایت تیم اجازه ندهند بازیکنان اشتباه جدیدی مرتکب شوند.»

او در پایان گفت: «قبلا هم مس را از انتهای جدول نجات داده‌ام و اگر در آن زمان اتحاد کرمانی‌ها کارساز بوده است، حالاهم قطعا نتیجه می‌دهد پس باید دست به دست یکدیگر بدهیم و مس را به هیچ وجه تنها نگذاریم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.