بوکر توافق با الاتفاق عربستان را تکذیب کرد

۲۵خردادماه،

 پایگاه اطلاع رسانی دارالاخبار عربستان سعودی روز شنبه به نقل از باشگاه الاتفاق این کشور نوشت: قرارداد رسمی این باشگاه با تئودور بوکر مربی آلمانی منعقد شد و این مربی در فصل آینده هدایت تیم الاتفاق را برعهده دارد.

دارالاخبار بدون اشاره به مبلغ قرارداد این مربی آلمانی، مدت زمان قرارداد بوکر با الاتفاق را یک سال اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، بنا براعلام باشگاه الاتفاق عربستان سعودی، این مربی هفته آینده تمرینات آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه را زیر نظر می گیرد و در کنفرانس خبری به صورت رسمی به عنوان سرمربی الاتفاق به رسانه های گروهی معرفی می شود.

در همین حال تئودور بوکر در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه، عقد قرارداد با الاتفاق را تکذیب کرد و در همین حال افزود: از بسیاری از تیم های کشورهای عربی پیشنهاد دارد.

وی افزود: هم اکنون با تیم ملی فوتبال لبنان قرارداد دارم اما برای ادامه همکاری یا جدایی از این تیم با فدراسیون فوتبال لبنان مذاکره خواهم کرد.

وی با اشاره به انتشار یافتن خبرهای از سوی رسانه های عربستان سعودی مبنی بر عقد قرارداد رسمی با باشگاه الاتفاق این کشور تصریح کرد: بسیاری از تیم ها و فدراسیون های فوتبال کشورهای عربی برای عقد قرارداد با من مذاکره کرده اند اما در این خصوص به هیچ یک از این درخواست ها پاسخ مثبت نداده ام.

بوکر تاکید کرد: با تیم ملی فوتبال لبنان قرارداد دارم و نمی دانم از این تیم می روم یا نه.

وی با اشاره به اینکه در لبنان ازدواج کرده است، افزود: کار در لبنان برایم بهتر است و هیچ چیز برایم بهتر از این نیست که بتوانم تیم ملی فوتبال لبنان را به یکی از تیم های درجه یک آسیا تبدیل کنم.

خبرگزاری فرانسه در ادامه افزود: این مربی آلمانی پیش از این در مصاحبه های مطبوعاتی به این موضوع اشاره کرده است که فوتبال لبنان برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل، از تبانی برخی بازیکنان و مصدومیت تعدادی از بازیکنان دیگر ضربه خورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.