بوی خداحافطی فردوسی‌پور آمد

در برنامه شب گذشته ۹۰، فردوسی‌پور از زحمات مدیر سابق شبکه سه تشکر ویژ‌ه‌ای کرد. البته آنطور که عادل از این مدیر حمایت کرد به نظر می رسید که موقعیت خودش در شبکه سوم به خطر افتاده است.

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه پیامکی برنامه ۹۰ به انتخاب بهترین گل ۱۰ هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اختصاص داشت و از بینندگان خواسته شده بود از بین گل‌های میثم بائو در دیدار استقلال و راه‌آهن، فرشاد بهادرانی در دیدار ذوب آهن و سایپا، احسان حاج‌صفی در دیدار پیکان و تراکتورسازی، امجد شکوه‌مقام در دیدار آلومینیوم هرمزگان و نفت آبادان، مجتبی شیری در دیدار نفت تهران و راه‌آهن و محمد قاضی در دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی بهترین گل‌ها را انتخاب کنند که در آخرین آمار ارائه شده یک میلیون و ۳۳۶ هزار نفر به برنامه پیامک زده بودند و گل فرشاد بهادرانی با کسب ۵۱ درصد آرا به عنوان بهترین گل از سوی بینندگان انتخاب شد.

* تشکر فردوسی‌پور از پورمحمدی

فردوسی‌پور در ابتدای برنامه با تشکر از علی‌اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه ۳ برای همشهری خود سنگ تمام گذاشت.

وی خطاب به پورمحمدی گفت: همه همکارانت قدردان شما هستند و افتخار می‌کنم که شروع کار من در سازمان صدا و سیما هنگامی بود که شما و صافی در سازمان مسئولیت داشتید. خوشحال می‌شوم هم اکنون نیز به عنوان یک بیننده ما را همراهی کنید.

مجری برنامه ۹۰ از زحمات پورمحمدی به خاطر خدمت به ورزش کشور چندین بار تشکر کرد.

* دژاگه: برای بازی در تیم ایران به قلبم رجوع کردم

اشکان دژاگه میهمان حضوری برنامه بود. وی با بیان اینکه از ۶ سالگی در تیم هرتابرلین فعالیت داشته و از این تیم خاطره خوبی دارد، انتقال خود به تیم ولفسبورگ را شانس بزرگ دوران فوتبالی خود دانست و گفت: با اینکه در اکثر رده‌های سنی تیم ملی فوتبال آلمان بازی کرده بودم و شانس حضور در تیم بزرگسالان را هم داشتم، اما با رجوع به قلبم ایران را برای بازی انتخاب کردم.

* قوچان‌نژاد: بازی در نوک حمله را دوست دارم

 

رضا قوچان‌نژاد دیگر میهمان حضوری برنامه بود. وی با بیان اینکه از ۴ ـ ۵ سالگی به همراه خانواده خود به هلند رفته اظهار داشت: پس از ۲۰ سال دوری از ایران، دیروز به کشورم آمدم. اولین بار قطبی سرمربی سابق تیم ملی برای بازی در تیم فوتبال ایران سراغم آمد.

 

وی اضافه کرد: از ماه پیش با استاندارد لیژ قرارداد ۴ ساله امضا کردم و امیدوارم بتوانم با این تیم به لیگ اروپا راه پیدا کنیم. حتماً باید در بازی با کره پیروز شویم تا اختلاف‌مان با این تیم زیاد نشود. بازی در نوک حمله را بیشتر از سایر پست‌ها دوست دارم.

* پدیده شوم دلالی و بی‌توجهی مسئولان

در قسمتی از برنامه فردوسی‌پور با به تصویر کشیدن ۳ برنامه ساخته شده در رابطه با دلالی، از عدم توجه مسئولان فدراسیون فوتبال و نبود عزم کافی در برخورد با این پدیده انتقاد کرد.

وی گفت: پرونده دلالی را نمی‌بندیم اما احساس می‌کنم عزم قوی برای برخورد با این مسئله وجود ندارد. انتظار این است که مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

* استیضاح وزیر ورزش

در این قسمت از برنامه با پخش تصاویر استیضاح وزیر ورزش، نمایندگان موافق و مخالف به ابراز نظر درباره این موضوع پرداختند و کامران نماینده‌ای که عامل اصلی استیضاح بود با بیان اینکه «استیضاح لولو نیست»، از نمایندگانی که امضاهای خود را در وسط استیضاح پس گرفتند، انتقاد کرد و گفت: این برای اولین بار است که در حین استیضاح، عده‌ای امضاهای خود را پس می‌گیرند.

وی گفت: بعد از اینکه استیضاح منتفی شد، به تعداد امضاها رجوع کردیم و متوجه شدیم همچنان ۱۰ امضا وجود دارد.

* انتخابات هیئت فوتبال فارس همچنان زیر ذره‌بین

برنامه ۹۰ مجدداً انتخابات هیئت فوتبال فارس را که هفته پیش آن را مطرح کرده بود به چالش کشید و با بیان اینکه این انتخابات از دو جنبه فشار اداره ورزش و جوانان استان فارس برای عدم شرکت عده‌ای در انتخابات و همچنین فشار بعضی دیگر برای انجام رأی‌گیری به هر طریق ممکن دارای اشکال است، از نحوه فراخوان برای حضور در این مجمع انتقاد کرد و آن را ناکافی و غیرقانونی دانست.

مجری برنامه همچنین حضور افرادی غیرواقعی و کسانی که دارای حق رأی نبودند را موجب مخدوش شدن انتخابات دانست.

براتی کارشناس حقوقی با بیان اینکه به استناد قوانین باید حداقل برای شروع مجمع دوسوم اعضا حضور داشته باشند و برای رأی‌گیری نیز این حدنصاب مجدداً‌ باید احراز شود، گفت: آنچه در تصاویر مشخص است نشان می‌دهد سه تا چهار رأی مخدوش بوده و در لحظه رأی‌گیری اعضای حاضر دوسوم نبوده‌اند.

آیت‌اللهی نایب رئیس فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال استان فارس با اشاره به نامه فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال استان فارس برای برگزاری مجمع گفت: مجمع روال قانونی خود را طی و مدیرکل اداره ورزش ‌و جوانان استان با حضور در فدراسیون فوتبال با برگزاری آن موافقت کرده است، حال چگونه شده که ۴۸ ساعت پس از حضور وی در فدراسیون فوتبال و موافقت با برگزاری مجمع و ۴۸ ساعت قبل از برگزاری مجمع با عده‌ای مکاتبه می‌شود که در مجمع حضور پیدا نکنند. شواهدی هست که نشان می‌دهد ۳ نفر از کارشناسان اداره تربیت بدنی استان فارس، اعضای مجمع را به عدم حضور در این انتخابات تشویق می‌کردند.

وی مجمع از لحاظ حضور افراد قانونی دانست و اظهار داشت: مجمع در ابتدا با ۳۹ نفر شروع شد و سپس با حضور کمانه این عدد به ۴۰ نفر رسید. هنگامی هم که حسن‌زاده و ترابی مجمع را ترک کردند اعضاء به۳۸ نفر کاهش یافت اما مجمع از حد نصاب نیفتاد.

آیت‌اللهی ادامه داد: کمیته‌ای به نام کمیته اخلاق در فدراسیون فوتبال وجود ندارد و هیچ آیین‌نامه‌ای نیز در این خصوص از سوی فیفا به ما ابلاغ نشده است. من عضو کمیته قضایی فدراسیون نیستم و حکم من در این زمینه تا خردادماه سال جاری بوده است.

وی با اشاره به محل سکونت خود گفت:به دلیل اینکه ساکن شیراز هستم ۳ روز در تهران حضور دارم و وظایف نائب رئیسی فدراسیون را انجام می‌دهم و بقیه هفته را در شیراز هستم.

* انتقاد رویانیان از داوری

رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در اواخر برنامه روی خط تلفنی برنامه آمد و با بیان اینکه حین دیدن ۹۰ خوابش برده‌ و مهدی تاج او را بیدار کرده گفت: در بازی با سایپا داور ۳ پنالتی برای ما نگرفت و این موضوع تکرار سناریو‌هایی است که سال قبل هم برای پرسپولیس رخ داد. سال گذشته از داوری ضربه خوردیم.

The post بوی خداحافطی فردوسی‌پور آمد appeared first on مجله سرگرمی پاتوق ویژه,عکس,اس ام اس,دانلود,اهنگ,فیلم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.