بیاتی نیا: بازیکنان فوتبال بیمه نیستند

۱۷م دیماه ،

محسن بیاتی نیا با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال تصریح کرد: پس از شرایط بدی که ذوب ‌آهن در نیم فصل اول داشته با بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه کرده روز به روز شرایط بهتری را پیدا می‌کند و مهمترین مسئله‌ای که در حال حاضر برای ذوب‌آهن وجود دارد این است که این تیم چند بازی اخیر خود را نباخته است.

وی تصریح کرد: در بازی مقابل استقلال هم می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم، بازی بیشتر در میانه میدان بود اما نتیجه می‌توانست بهتر از این باشد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به حرکات و خصائص پهلوانی در میان ورزشکاران تاکید کرد: در فوتبال هم بازیکنان بسیار خوبی بوده‌اند که در حوادثی مانند زلزله یا اتفاقات دیگر خصائص پهلوانی را به خوبی نشان داده‌ و پرشور بوده‌اند.

وی گفت: اما یکسری از مشکلات نیز مانند بیمه‌ای که فوتبالیست‌ها ندارند یا مشکلاتی که در بازی‌ها برای فوتبالیست‌ها رخ می‌دهد بازیکنان را مشکلاتی مواجه کرده و مسئولان باید رسیدگی بیشتری به بازیکنان داشته باشند.

بیاتی‌نیا ادامه داد: هر چیزی را که نیاز داریم کسب کنیم باید ابتدا زمینه آنرا فراهم کنیم و پس از آن انتظار بازدهی داشته باشیم و امیدوارم پهلوان منشی در کنار قهرمانی روزبه روز بیشتر شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.