بیانیه باشگاه تراکتورسازی پس از بازی استقلال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

آرم تراکتورسازی

 

خانه ممتازنیوز: در این بیانیه آمده است:حماسه ای که روز جمعه در یادگار امام تبریز به وقوع پیوست برگ زرین دیگری بر دیباچه هوادارای فوتبال افزود ، هواداران شایسته و فهیم تراکتور بار دیگر خوش درخشیدند و تحسین همه حتی کارشناسان و مسئولین فوتبال را بر انگیختند ، زبان و کلام از ادای سپاس و منویات قلبی قاصر است هرچه از بزرگ منشی و حرفه ای گری هواداران گفته شود نمی تواند ادای دین نماید .

بر اساس این گزارش،صرفنظر از فوتبال زیبا و چشم نواز تراکتورسازی و نتیجه ای که حاصل شد هواداران شایسته تراکتور برنده اصلی مسابقه شدند .

برخی شیطنت های قبل از مسابقه نتوانست آرامش هواداران را بهم بزند و روی اعصاب آنها راه رود چون هوادران بر صراط فهم و شعور و حرفه ای گری مستقیم می باشند .

حماسه دیروز تراکتوریها علاوه بر اینکه در داخل کشور بی سابقه بود حتی مایه اعتبار کشور در عرصه های بین المللی نیز گردیده ، چون AFC بازیها را رصد می کند و عیار تیم ها و کشورها را می سنجد .

شعارهای یاحسین و یا ابوالفضل هواداران بزرگترین گردهمایی عزاداران حسینی را نیز رقم زد ، دیروز فقط فوتبال و تراکتور نبود بلکه ورزشگاه رنگ حسینی داشت و همه چیز تحت الشعاع یاحسین و یا ابوالفضل بود . هرچند تراکتور شایسته بود اما نتوانست بر صدر جدول تکیه بزند اما تماشاگرانش بر صدر جداول دیانت و اخلاق و ادب تکیه زدند ، حق اینها بیش از این است.

 

ورزش۳

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.