بیانیه جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن این بیانیه آمده است:

در حالی که موج بیداری اسلامی و گسترش مخالفت با صهیونیسم جهانی و حامیان جهانی آن در کل منطقه طنین‌انداز شده، جبهه کفر و نفاق این بار نیز در اقدامی سخیف و گستاخانه درماندگی‌ و عجز خود را با اهانت به مقدسات اسلام آن هم با محوریت حضرت رسول اکرم (ص) نمایان ساختند. این تحرکات موهن مقارن با سالروز حادثه ۱۱ سپتامبر از سوی راسنه‌های صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا قصد خویش را برای ایجاد نفاق بین ادیان الهی و تبدیل آن به عنوان نماد اسلام ستیزی در جهان دو چندان نمودند.

متاسفانه منادیان حقوق بشر در غرب چشم خویش را نسبت به حرکات شیطانی و تخریب چهره پاک‌ترین و محبوب‌‌ترین فرستاده خدا و سرور هر دو عالم بسته‌اند اگر اروپا و آمریکا واقعا احترامی به ارزش‌ها و مقدسات ادیان الهی قائلند، می‌بایستی سریع مرتکبین این اقدام ضد بشری را مجازات و دست از حمایت رسانه‌های همسو با صهیونیست‌ها برمی‌داشتند. ولی حمایت‌های پیدا و نهان و بی‌تفاوتی سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به این اقدامات کفر‌آمیز ضمن جریحه‌دار نمودن قلوب مسلمین و هر انسان آزاده شرایط را برای تکرار چنین اقدامات ناشایست و ضد فرهنگی فراهم نموده و بی‌تردید تبعات این سکوت خفت‌بار و حمایت‌های رسانه‌ای از افراد شیطان صفت دامن حامیان آن را خواهد گرفت.

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران با محکوم کردن اقدام موهن و توهین‌آمیز علیه پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)، جهان اسلام را به هوشیاری و حفظ وحدت درونی فرا می‌خواند، بی‌شک جایگاه حضرت رسول اکرم (ص) در میان تمام ملل آزاده جهان به عنوان مصلح اصلح جایگاه ویژه‌ای است و چنین جسارت‌های ضداخلاقی هم مانع صدور پیام مودت، رحمت و صلح دوستی در سراسر گیتی نخواهد شد.

همچنین جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران از کنفرانس اسلامی و نیز جنبش عدم تعهد و مجمع عمومی سازمان ملل متحد می‌خواهد با بررسی دقیق موضوع و اتخاذ سیاست واحد و با عکس‌العمل مناسب جلوی این اقدامات پلید را سد کنند و همچنین بایستی با شکایت حقوقی و پیگیری مستمر موضوع در دادگاه بین‌المللی لاهه، ضمن شناسایی مرتکبین این عمل زشت و جنون‌آمیز، آنان به سزای اعمال کفرآمیزشان رسانده شوند.

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران از مردم آزادی‌خواه به ویژه قشر فرهیخته و دانشگاهی می‌خواهد این اعمال ضد دین،‌ ضد علم و منطق را محکوم و به وظیفه علمی و به رسالت دینی خود در قبال این اقدامات موهن عمل نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.