بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز پاسدار

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۶:۲۴:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم شعبان ـ میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار ـ را به مردم ایران اسلامی و بویژه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر ماه شعبان‌المعظم با نسیمی دل‌انگیز ولادت اختران عرش را مژده داد تا با ترنم جانفزایش روح و جان تشنه خدامحوران، ولایتمداران و منتظران ظهور دولت یار را طراوانی تازه بخشید و افتخار و مباهات دلیرمردان سپاهی و حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی این است که هر ساله روزشان را به عطر خویش میلاد بزرگ و آسمانی امیر قلب‌ها و دل‌های مردم آزاده جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) معطر می‌سازد و عزت خویش را در کوی دلدادگی به آن امام همام و در طریق آن سترگ مردم جهان بشریت جستجو می‌کند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران شجره طیبه درخت تناور انقلاب اسلامی است همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی درباره‌اش فرمود “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”. سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد و بحران‌های گوناگون به دست آورده است و لذا از آنچنان آب دیدگی برخوردار است که نه سیاست‌بازان و قدرت‌طلبان داخلی و نه دشمنان آرم‌دار خارجی و استکبار جهانی با همه ترفندهایی که به کار می‌گیرند قادر نیستند روند رو به توسعه این نهاد که حقیقتا رسالت خود را پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب می‌داند، متوقف سازند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بسیجیان جان بر کف در کنار پاسداران سلحشور همچنان خود را خادم ملت و در خدمت انقلاب و نظام می‌دانند و قاطعانه اعلام می‌کنند که اجازه نخواهند داد خواب‌های پریشان خودفروختگان داخلی که از حمایت استکبار جهانی برخوردارند، تعبیر شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۸۲۴۵۵۰۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.