بیانیه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی قدس

خبرگزاری آریا-سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی قدس، با صدور بیانیه ای از ملت شریف ایران برای شرکت در این راهپیمایی عظیم و شکوهمند دعوت کرد.

به گزارش آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، یادآور نگاه الهی رهبر فقید انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، در اتکا به قدرت کم‏نظیر مردمی در بروز تغییرات و تحولات بنیادین انسانی و اجتماعی است. بازبینی تحولات حوزه بین‏الملل طی سالیان اخیر از شتاب زیاد این‏گونه تحولات ناشی از حرکت نیروی مردمی در سراسر جهان حکایت دارد.

حرکتی که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ادامه با خیزش گسترده مردم مظلوم فلسطین آغاز شد، به نهضتی تبدیل شد که به فرموده رهبر خردمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‏الله خامنه‏ای(مدظله‏العالی)، بیداری اسلامی در سطح کشورهای مسلمان را پدید آورد و ما لحظه به لحظه شاهد پیشروی مردم مسلمان در بازپسگیری حق مردمی و انسانی خویش در استقرار نظام‏های مردمی دینی هستیم و این روند پیروزی‏بخش، همچنان ادامه دارد.

از دستاوردهای مبارزه مظلومانه مردم فلسطین طی سالیان سال برای احقاق حقوق حقه خویش و مبارزه با تلاش سران فاسد کشورهای منطقه، برای نابودی این اراده مردمی، سرنگونی تعداد قابل توجهی از این حاکمان و تغییرات سیاسی بنیادین در این کشورهاست که حاکمیت اراده مردم مصر و تونس در روی کار آوردن دولتی مردمی و همچنین مبارزات گسترده و ادامه‌دار ملت بحرین در مقابل ظلم حکام دست‌نشانده غرب، از جمله آخرین دستاوردهاست.

اگرچه مسلمانان جهان این روزها، شاهد توطئه‏آفرینی صهیونیست‏ها و عمال نظام سلطه در فتنه انگیزی در میان جوامع اسلامی و نیز طراحی کشتار مسلمانان مظلوم میانمار هستند، اما این توطئه نیز به فضل الهی با اتکا به نیروی قدرتمند اراده مردمی شکست خواهد خورد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ضمن اعلام بیعت مجدد خویش با آرمان‏های الهی رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیه‏اله خامنه‏ای(مدظله‏العالی)، ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از عموم مردم خداجوی و آزادیخواه ایران دعوت می‏کند تا با حضور در این راهپیمایی پرشکوه، بار دیگر اتحاد خود را در مبارزه با صهیونیسم بین‏الملل به نمایش بگذارند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.