بیانیه سپاه کربلا به مناسبت روز پاسدار

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۷:۵۰:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سپاه کربلا با گرامی داشت میلاد مسعود سالار شهیدان نینوا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این بیانیه آمده است: مبارک باد میلاد خجسته و مسعود بزرگ پاسدار اسلام و قرآن بر ملت سلحشور ایران اسلامی و به ویژه پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی ، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز، یادگاران ماندگار هشت سال دفاع مقدس و سربازان عزیز و گرامی. روز میلاد امام حسین (ع) روز طلوع خورشید شهادت پهندشت عشق و آزادگی انسان هاست، روز تابش جلوه های ایثار و وفاداری در عرصه های تکامل زندگی، روز درخشش برق ذوالفقار حیدری در برابر دیدگان حاکمیت فسق و فجور و روز تولد دوباره اسلام ناب محمدی است.
روز سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت سالار شهیدان نینوا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده، یادآور روزهای حماسه های بی دلیل است و ایام عشق و شهادت را در خاطره ها زنده می کند. عنوان پاسدار روزهای پر افتخاری را برای همه دوران تاریخ ما و تاریخ جهان اسلام رقم خواهد زد و یادگار لحظات حساس اسلام و انقلاب اسلامی است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی جوشیده از دل مردمی با انگیزه های دینی و الهی است که توانسته در طول سه دهه گذشته به طرز مطلوبی از انقلاب ودستاوردهای آن در برابر حوادث و تهدیدات دفاع کند.
معنویت و دین مداری یک راهبرد اساسی برای پاسداری از انقلاب اسلامی است. پاسداران جوهره وجودی انقلاب را باور کردند و به آن ایمان آوردند.
ایمان به خدا، حضرت نبی اکرم(ص)، ائمه معصومین علیه السلام و پس از آن ولایت فقیه، تقوای الهی و التزام عملی به شرع مقدس و رعایت واجبات و محرمات از شاخصه های برجسته پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می شود.
ولایت مداری از ویژگی های پاسداران است، چرا که خط ولایت فقیه تداوم خط ولایت پیامبر(ص) و ائمه(ص) است. اعتقاد به ولایت و رهبری زمان از شروط اصلی پاسداری است.
سپاه از بدو تاسیس تاکنون توانسته نهاد پرثمر پر برکتی برای نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری باشد.
ضمن درود و سلام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای، سلام و صلوات به پیشگاه سرداران و ده هزار شهید استان لاله خیز مازندران، سلام و صلوات به پیشگاه مولود نیمه شعبان و عرض تبریک میلاد مسعود علمدار دشت کربلا حضرت ابالفضل(ع) روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت امام ساجدین(ع)، ایام خجسته و هفته مقدس پاسدار را به اسوه های عشق و ایثار ، پاسداران عزیز تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون سپاهیان راست قامت در عرصه های صیانت و پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی را از درگاه قادر متعال مسئلت می نماید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۹۵۰۴۳۸۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.