بیانیه شورای اصناف درباره حوادث بازار تهران

شورای اصناف کشور در واکنش به حوادث امروز بازار تهران بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور متن این به شرح ذیل است:

شورای اصناف کشور حرکت امروز گروهی اخلالگر که با اهداف خاص جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به تعطیلی بازار کردند، را محکوم می نماید.

اصناف کشور همیشه ولایت مدار بوده و وابسته به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و چنین حرکتهایی را که باعث سلب امنیت و آرامش جامعه می گردد محکوم نموده و ناپسند می داند.

حرکت امروز عده ای سودجو و ضد امنیت و آرامش کشور هرگز از اصناف ولایت مدار نبوده زیرا بازاریان و اصنافیان با تقدیم ۶۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل  و رهبری و ارزش های انقلاب نشان داده اند.

 تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی که ناظر این حرکتها  بودند گواهی دادند که این افراد هرگز صنفی نبودند و تنها قصد داشتند امنیت بازار را به هم بزنند و آب در آسیاب دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بریزند.

شورای اصناف کشور نه تنها این حرکت را خارج از دایره اصناف می داند بلکه اعلام می کند  اخلالگران با این حرکت ها هرگز نمی توانند ذره ای از ارزش های انقلاب و اهداف مقدس بازاریان و اصناف به انقلابشان بکاهند.

جامعه صنفی کشور ضمن محکوم کردن مجدد این حرکت، تاکید می کند که بازاریان و صنوف کشور از امین ترین و صادقترین افراد به انقلاب و نظام بوده و هرگز اجاره نخواهند داد مشتی فرصت طلب ضد دین و کشور بخواهند با آبرو و اعتبار بازار و اصناف بازی نماید و از طرفی به بهانه خوش خدمتی سوژه ای  برای رسانه های استکبار جهانی درست نماید.

آنچه امروز در بازار و اطراف آن صورت گرفت تنها کار گروهی اخلالگر غیر صنفی بود که سعی کردند یاری رسان استکبار جهانی در این شرایط حساس کشور باشند ولی غافل از اینکه اصناف وفادارترین افراد به انقلاب و رهبری هستند.

شورای اصناف کشور از تمامی اصناف و  بازاریان ولایت مدار میخواهد که برای پاسخ دادن به حرکت این گروه اخلالگر و همچنین ناامید کردن دشمنان ایران اسلامی در حالی که روز پنجشنبه بازار تهران همیشه به حالت نیم تعطیل است، روز شنبه در واحدهای صنفی خود حضور داشته و پاسخی دندان شکن به افراد اخلالگر و دشمنان ایران اسلامی بدهند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.