بیانیه فرزندان جانباز و ایثارگر در حمایت از ولایتی برای انتخابات ریاست‌جمهوری

۱۸خردادماه،

جمعیت بزرگ فرزندان جانباز و ایثارگر در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از “علی‌اکبر ولایتی” اعلام کردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جمعیت بزرگ فرزندان جانباز و ایثارگر در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از “علی‌اکبر ولایتی” کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کردند.

متن بیانیه‌ بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

(از مومنان کسانی می باشند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند)

با توکل بر خداوند متعال و استعانت از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام  در ظل توجه حضرت ولیعصر(عج) و با توجه به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال بر خود واجب می‌دانیم ‌تا با پیروی از فرامین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)  بار دیگر با خلق حماسه‌ی سیاسی حضور غیرت‌مندانه‌ی فرزندان جانباز و ایثارگر را با حمایت از علی اکبر ولایتی اعلام می‌داریم.

تکلیف‌گرایی، نقطه عزیمت جانبازان و ایثارگران و جهادپیشه‌گان،در همه عرصه‌هایی است که مقصد و مقصود آن حرکت‌ها، اعتلای ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و به برکت همین اخلاص در عمل و توجه به تکلیف الهی بوده است که امروزه جانبازان در زمره پیشروان و پیشگامان صحنه‌های سیاسی-اجتماعی قرار گرفته‌اند و حضور مستمر تاثیرگزارشان در راهبری حیات جمعی جامعه‌ ایرانی، آنها را به تدریج در ردیف یکی ازموثرترین گروه‌های‌ مرجع اجتماعی نشان داده است.

آنچه در این مقطع از حیات انقلاب، دغدغه‌دار و تکلیف‌گرای جامعه جانبازی را به تامل وا می‌دارد، این است که کاندیدایی متدین، ولایتی و کارآمد برای پیشبرد اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران و پیمودن راه امام، انقلاب و رهبری که خواسته‌ی جامعه ایثارگری کشور است از این رو مفتخریم که “علی اکبر ولایتی” را به همه‌ی هموطنان عزیزمان معرفی و بر می‌گزینیم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می‌داریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.