بیانیه پایانی اجلاس بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین در پاکستان

چهارشنبه ۱۱ مرداد – ۰۵:۳۵:۵۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین در اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان در بیانیه پایانی خود ضمن گرامی‌داشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز بین‌المللی قدس، بر اهمیت برگزاری مراسم ویژه این روز در سراسر کشورهای اسلامی تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این بیانیه هم‌چنین با اعلام همبستگی کامل با ملت فلسطین در مبارزه علیه اشغالگری و سیاست‌های غیرانسانی اشغالگران قدس، صهیونیزم را برابر نژادپرستی دانسته و اعلام کردند به‌زودی کمپینی برای تعقیب قضایی رهبران رژیم صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات جنگی برگزار خواهند کرد.
در این بیانیه هم‌چنین اسراییل را یک تهدید جدی علیه بشریت دانسته و از حق بازگشت پناهندگان فلسطین به سرزمین‌شان و حق مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست حمایت شده است.
حسین شیخ‌الاسلام، مشاور بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی با شرکت در این کنفرانس در سخنانی با بیان این که امروز رژیم اشغالگرقدس، ضعیف‌تر و منفورتر و منزوی‌تر از همیشه شده است، گفت: موج نهضت بیداری اسلامی در منطقه در نهایت به نابودی و انحلال رژیم نژادپرست اسراییل و پیروزی ملت فلسطین خواهد انجامید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۱۱۷۳۵۵۸۸۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.